Jetairfly E190 seizoens contract

Ik zag net dat Jetairfly Captains zoekt voor de E190 voor een seizoens contract. Wat is de kans dat ze ook F/O's zoeken??? Kent iemand een persoons die ik zou kunnen mailen? Ik ben sinds een week of 2 unemployed. Currency op de E190 is tot Feb 2014 en 2900hrs TT.
 
Hey Dutchbird,

Andere opties op de Embraer op dit moment mocht je interesse hebben zijn bij Air Astana en Copa Airlines (Panama).

Gr.
 
Merci allemaal voor de reacties!

Bij Air Astana was ik nbr 1 op de lijst bij de agencies totdat ze zelf de posities konden vullen. Best klote! Ik ken veel mensen die van Copa Panama kwamen en de company zelf is goed maar de verdienste (6500usd before tax in je eerste 6 maanden bv) zijn embarmelijk. Anyway, veel afwegingen daar en ik ben niet in een positie om kieskeurig te zijn. Verder overal en nergens gesolliciteerd maar van een enkeling hoor je maar wat.
 
Ben je plotseing weg bij Gulf?
Succes bij JAF. Ze preferen Nederlands sprekenden en er zijn volgens mij maar weinig mensen NL die het type E al hebben maar geen baan....
 
Ben je plotseing weg bij Gulf?
Succes bij JAF. Ze preferen Nederlands sprekenden en er zijn volgens mij maar weinig mensen NL die het type E al hebben maar geen baan....

Ja, het avontuur zit erop helaas. Onverwacht niet echt maar je blijft hopen he...
Was maar een paar senioriteits posities verwijderd van de Airbus. Balen dus!

Het hele land gaat naar de knoppen en er is nu een active drive om alle expats uit Bahrain te krijgen en alleen met locals te werken. De Westerse Expats gaan in grote getalen hier weg. Sinds vannochtend is ook Bahrain Air failliet verklaard. Geen idee wat de goverment hier probeert te doen. Je gaat van erg liberaal naar een gesloten markt. En dat werkt in deze regio niet.
 
Das zeker balen man. Succes. Didn't know the story.

En Succes bij JAF, zoals gezegd, ze prefereren NL-taligen en zoveel NL-taligen met een E190 TR zijn er niet. Althans, niet die een baan zoeken,....
 
Sorry om het topic een beetje een andere kant op te sturen, tis vanwege 1 vraag...

Weet iemand of JAF nog 737 rated mensen zoekt? En zo ja, of dat ook alleen voor de zomer is?

Bedankt!
 
Sorry om het topic een beetje een andere kant op te sturen, tis vanwege 1 vraag...

Weet iemand of JAF nog 737 rated mensen zoekt? En zo ja, of dat ook alleen voor de zomer is?

Bedankt!

Ze zoeken idd 737 rated mensen, maar alleen captains.(zelfde als E190) Weet niet of het ook om een seizoens contract gaat.
 
Dutchbird,

Balen man! Als je het geen ramp vindt om in de regio te blijven dan heb je zeker een optie bij FlyDubai, misschien geen eerste keus maar toch de moeite waard als de nood hoog is..

We staan nog steeds te springen om FO's, volgende maand voor de tweede keer alle requested days off cancelled en captains vliegen in de RHS.

Just Saying....
 
Back
Top