Jet2.com heeft selectie geopend

In de jaren dat ik er werkte een rooster met 2 dagen vrij per week en en 1x per maand een week met 3 dagen vrij maar dat is al weer 4,5 jaar terug.

Volgens mij moet je in Nederland belasting betalen volgens het nieuwe verdrag, als je in Nederland woont.

Dat vraag ik me trouwens af! je werkt tenslotte in meerdere Europese landen...Ik kan me voorstellen dat je net als bij de keuze waar je je sociale lasten afdraagt....
Daar je inkomstenbelasting betaald waar de hoofdvestiging van je werkgever zich bevind als je minder dan 25% van je werkzaamheden uitvoert in je woonland.
 
Last edited:
49015,

Sorry voor late reactie; in het zomerseizoen is het (zoals je misschien al door hebt) drukker dan in de winter. Dus is het rooster dan 'voller' of drukker... Er is niet echt een vast systeem zoals bij easy of ryr; dat maakt het (naar mijn idee) vaak leuk/interessant, maar er zijn ook mensen die het niet met het huidige roostersysteem eens zijn.

Zoals ph-gjk zegt, je kunt wel 3 gegarandeerde dagen per maand vrij krijgen. Die moet je wel op tijd aanvragen, tis natuurlijk niet handig als iedere FO/Capt van 1 basis een bepaalde dag vrij vraagt.
 
Back
Top