Jan Heppener's 4de charterluchtvaartmaatschappij

Status
Not open for further replies.
Oorspronkelijk gepost door Air Holland
Leo (Leij) Eijssen en @kroket(,) kijk eerst eens naar je zelf (jezelf) voordat je (jullie) stom zinnige (een) (stompzinnig)oordeel geeft(geven).
IK ben beter op de hoogte dan jullie denken.(dat denk jij)

@19 of 77 het is waar dat Jan Heppener niks met HLN te maken had maar onder de GG tijd heeft hij wel degelijk samen met Hans Mosselman Air Holland behorlijk (behoorlijk) naar de kelder geholpen door (,) wat jij zegt(,) dat? ze onder de kostprijs vlogen.(ERG beroerd Nederlands...)
Het is algemeen bekend dat Mosselman(,) toen hij nog groot aandeelhouder (grootaandeelhouder, Mosselman zelf is niet zo groot..)van Air Holland was (,)(en) zijn eigen stoelen onder de kostprijs bij GG inkocht.
Dit zelfde is ook bij DBR gebeurd.

Vet gedrukt is de verbetering...... S....!

Groeten, Leij
 
Mensen, mensen,

Het is niet eerlijk om 'Air Holland' zo aan te vallen! Wij hebben het hier over een waar luchtvaarttalent, met een groot netwerk.

Jarenlang heeft hij menig Air Holland kist aan de gate uitgezwaaid.
Jarenlang heeft hij met hart en ziel de Air Holland fanclub op onnavolgzame wijze geleid.
Jarenlang heeft hij gesolliciteerd omdat hij bij ZIJN club wilde werken.
Jarenlang heeft hij bij het reisburo zijn vakantie uitgezocht op de luchtvaartmaatschappij.
Jarenlang heeft hij suikerzakjes van Air Holland gespaard.

En... nu is het moment aangebroken: het toppunt is nabij, het levenswerk is bijna af.....deze 'Air Holland' is de vader van de virtual airline Air Holland!
;)
 
M.a.w. Air Holland heeft alles uit tweede hand gehoord. Hij is nooit werknemer geweest, dus hij heeft dan zelf daadwerkelijk nooit de klappen van de zweep gevoeld. Wij wel......
 
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics.



Even if you win, you're still retarded.
 

Attachments

  • 50.jpg
    50.jpg
    4.5 KB · Views: 0
@ you break I fix

Welkom op dit board.

Uw eerste bijdrage is spectaculair, goed onderbouwd en alles omvattend.

Maar vertel eens jonge vriend, wat gaat U bij Airwork allemaal repareren?

Cheers
Art
 
Ja, wat kom ik hier repareren?
Antwoord: niets!
Maar toen ik dit plaatje op internet tegenkwam (incl tekst) moest ik meteen aan ongeveer 80% van de bezoekers van het exel / airholland / arkefly forum denken.
 
Oorspronkelijk gepost door You break,I fix
Maar toen ik dit plaatje op internet tegenkwam (incl tekst) moest ik meteen aan ongeveer 80% van de bezoekers van het exel / airholland / arkefly forum denken.

Dus eigenlijk heb je niets te melden. Maar je moest wel meteen aan 80% van de bezoekers denken .... Ik ben benieuwd want daar kan je vast wel wat meer over vertellen...:confused:
 
Nou okee, dan zal ik me maar even uit de tent laten lokken: ;)
Sinds de perikelen met exel volg ik dit forum, hetgene wat me hier het meest opviel is dat iedereen denkt meer te weten als een ander en het spreekwoord "de beste stuurlui staan aan wal" eer aandoen. Vooral de gevleugelde negatieve opmerkingen zijn simpelweg niet te tellen :( .
Gelukkig is dit een vrij land en mag iedereen denken en zeggen wat hij/zij wil :p: (binnen de grenzen van fatsoen natuurlijk).
Soms is het best leuk om wat ongezout kritiek te zien, maar overdrijven is natuurlijk ook een vak :grijns: .
 
Dit is dan ook een forum voor NL luchtvaartland, waar iedereen zijn/haar berichten kan posten. En gelukkig berusten een heleboel berichten ook op waarheid, die begrijpelijk weersproken worden door een tegenpartij.

Wat betreft dit onderwerp, want daar ging het ook eigenlijk om. Weet iemand al iets meer over de plannen van Jan Heppener? En hoe zit het met Magic Blue, dat van plan was eind juli te willen vliegen?
 
Maar goed praatjes vullen nog steeds geen gaatjes, en mensen jullie zeuren nu al tijden maar nemen geen aktie.
Als jullie niet tevreden zijn ga dan ergens anders werken of hou nou een keer je mond:mad:
 
I am confused

I am confused

@ Desp,

Misschien ligt het aan mij hoor maar ik begrijp jouw opmerking helemaal niet. Ok .... we zijn een beetje off topic met de laatste berichten maar kan je mij misschien vertellen wie er zeurt en waarover dan? En de laatste berichten hadden te maken met het faillisement van Air Holland en dutchbird dus wie moet ergens anders gaan werken? Voor zover ik weet werkt daar in ieder geval niemand meer (helaas).
 
@ despered

Blijf me altijd verbazen over het domme schaapgedrag van lieden zoals jij.
Met je jeukende, belerende teksten ben je niet eens het maaiveld maar de stront waarin zij gezaaid is.



:D
 
alsof jij veel beter bent met deze uitspraken (klein beetje respect voor andere graag anders ben jij dit forum helemaal niet waardig)
 
alsof jij veel beter bent met deze uitspraken (klein beetje respect voor andere graag anders ben jij dit forum helemaal niet waardig)

Mocht men nog twijfelen of de vliegerij een elite clubje was dan ben jij het levende bewijs van niet.
Das ook helemaal geen issue maar om dan weer de grenzen van het rekbare te moeten aanschouwen in uw pogingen tot communicatie.............................

:D



Kijke wat ie doet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top