Jan Heppener's 4de charterluchtvaartmaatschappij

Status
Not open for further replies.

hollandwing

New member
Jan Heppener schijnt volgens berichten in de reisrevue gepolst te zijn om aan zijn vierde luchtvaartproject te beginnen. Wie de geldschieter is, is niet bekend maar gefluisterd wordt dat die gezocht moet worden in Turkse kringen.
Jan Heppener is niet bij Magic Blue gesignaleerd, gezien de recente berichten van ene van Eeuwijk. Er staat dus weer e.e.a. te gebeuren in NL luchtvaartland. Hoe gaat het met de andere maatschappij ArkeFly. Er schijnt veel cabinepersoneel ineens nodig te zijn, gezien de leegloop naar KLM en andere maatschappijen. Gaan de krachten gebundeld worden of zien we straks naast TFL nog twee andere chartermaatschappijen van start gaan.
 
Ben benieuwd. Winter is wel de beste periode om te beginnen, zodat je in de zomer niet hoeft op te starten terwijl je dan ook meteen alles voor elkaar moet hebben.

Lijkt mij maar ruimte voor 1 partij buiten de KLM groep om. En tja, wie dan de beste papieren heeft, ik denk TFL. Die hebben tenminste al de langlopende contracten van TUI en zijn al aan het vliegen. MJB en Heppenair bezitten die niet en de komende twee zomerseizoenen is de overige handel alweer verdeeld tussen MP en HV. Aangezien je voor een beetje winstgevendheid toch minstens 6 tot 8 vliegtuigen moet opereren weet ik niet of het allemaal wel haalbaar is.
 
Hoe heet die Ariliner van Jan Heppener dan?

Hoe heet die Ariliner van Jan Heppener dan?

Maar er kwamen in de laatste tijd veel geruchten over nieuwe maatschappijen in Nederland, echt vaag! Maar wat is zijn plan en hoe wil hij met de nieuwe maatschappijen de chatermarkt in gaan???? De marges is best wel erg klein in Nederland!

Maar zou de maatschappij weer met Boeings 757's te vliegen? Zo juist, geef ik mede-discussiers groot gelijk dat de Arke Fly meer bestaanrecht heeft na woelige bestaan van Air Holland en Holland Exel.

Hebben de reisorganisaties wel de oren naar nieuwe maatschappijen om met hun in zee te gaan???? Zo lijkt mij niet zo gunstig hoor, want grote reisorganisatoren zoals TUI en TO hebben contract met MP en HV, allen uit de KLM/AF-groep. TFL kan gerust uitgroeien tot een stabielere luchtvaartmaatschappij met de vloot uit Boeings, zoals 767's en later misschien 757's of Boeings 737-800's.
TFL is opzichte al een geuchte concurrent voor Martinair op de intercontientale vluchten.

Wederopstanding van nieuwe Air Holland?
Als hij weer naar de kloten gaat helpen, kan hij verdere carreire in de luchtvaartwereld voorgoed vergeten!
 
Why won't you go away?

Why won't you go away?

Oorspronkelijk gepost door Air Holland
Ik ben benieuwd kan hij straks weer een airline naar de klote helpen net als hij bij HLN en DBR heeft gedaan.

Air Holland you're talking ********!
 
In NL luchtvaartland is plaats voor een onafhankelijke chartermaatschappij, die niet touroperator gelieerd is. Dan pas kan je een blok vormen tegen de KLM/AF gelieerde maatschappijen. DBR heeft bewezen, dat je met een kwalitatief goed serviceproduct, bestaansrecht hebt mits je niet touroperator gelieerd bent en een investeerder bereid is te investeren. Deze investeerder moet wel betrouwbaar zijn anders krijg je het XL-effect. Het DBR-product is later door de concurrent nageaapt. Deze concurrent overleeft wel omdat ze naast passagiersvervoer ook vrachtvervoer doen. De geschiedenis leert dat je minimaal 8 toestellen nodig hebt om overleven. Air Holland NV en Air Holland Charter hadden 7 toestellen, maar niet genoeg want de toko ging failliet. ArkeFly heeft te maken met het DBR-effect. Welke andere touroperator gaat nou de kas van TUI spekken? ArkeFly moet noodgedwongen tijdens het hoogseizoen op zoek gaan naar een sublease. Zimbabwe? Het wordt een warme zomer met hoge kerosineprijzen en met het 77-effect erbij, ben ik benieuwd of MJB en Heppenair met iets op de proppen komen.
 
Oorspronkelijk gepost door Air Holland
Ik ben benieuwd kan hij straks weer een airline naar de klote helpen net als hij bij HLN en DBR heeft gedaan.

Beetje ongefundeerd Air Holland. Ik weet niet waar jouw frustatie vandaan komt maar ik ken Jan Heppener als een zeer capabele manager die voor zijn personeel door het vuur gaat. Dat kom je helaas niet zo heel vaak meer tegen.

Ik weet de "ins en outs" van het hele Air Holland verhaal niet. Die van DBR wel. Mijns inziens kan de ondergang van DBR niet op de rekening van Jan Heppener gezet worden.
 
Oorspronkelijk gepost door Viper2
Mijns inziens kan de ondergang van DBR niet op de rekening van Jan Heppener gezet worden.


Volledig mee eens. DBR's ondergang was eerder te wijten aan een onvoldoende kapitaalkrachtige eigenaar en het lange talmen voor de verkoop maw het onderste uit de kan willen halen.

Indien Jan Heppener iets nieuws start , succes gewenst.
 
Nou het is algemeen bekend dat Heppener bij Air Holland dan weer vertrokken was dan weer terug kwam en dan weer vertrok en weer terug kwam bij Air Holland.
Feit is wel dat onder zijn leiding en die van Mosselman Air Holland weer behoorlijk naar de klote is gegaan.

Als Heppner dan zo begaan was met het lot van het personeel waarom vertrok hij dan en ging hij samen met Mosselman Dutchbird oprichten en heeft hij personeel van HLN in de steek gelaten.
Feit is ook dat onder de leiding van Heppener en Mosselman ook DBR naar de klote is gegaan.

En dan 19 of 77 maar zeggen dat Air Holland nooit winst maakte nu blijkt dat bij DBR ook het geval te zijn.
Dan kan 19 of 77 wel schreewen van show me the monney als het over Air Holland ging maar dat kan je nu ook over DBR zeggen.

Tenzij hij Air Holland weer wilt opstarten krijgt hij mijn zegen en dan zou ik hem met liefde erbij helpen, maar ik denk dat het geen zin heeft om weer een nieuwe airline op te gaan zetten vooral gezien dat ArkeFly al de grootste reisorganisaties heeft en er maar weinig reisorganisaties over blijven om voor te vliegen.
Of je zou een airline moeten opzetten die zich bezig houd met het vliegen voor andere airlines en adhoc vluchten.
 
@ Air Holland
Knul, ga eens naar een psychiater, en vraag zo snel mogelijk om een verwijsbriefje naar de dichtsbijzijnde kliniek. Het kan je alleen maar goed doen.
En vergeet niet op de weg er naar toe om je oogkleppen af te doen voor verkeer van rechts.
 
It's like trying to teach Nuclear Physics to a monkey!

It's like trying to teach Nuclear Physics to a monkey!

Oorspronkelijk gepost door Air Holland
Nou het is algemeen bekend dat Heppener bij Air Holland dan weer vertrokken was dan weer terug kwam en dan weer vertrok en weer terug kwam bij Air Holland.
Feit is wel dat onder zijn leiding en die van Mosselman Air Holland weer behoorlijk naar de klote is gegaan.

You seem unable to distinguish between air holland charter (GG) and Air Holland Leasing (HLN). Two different companies - the only thing they had in common was the name. Jan and Hans had nothing whatsoever to do with HLN.

HLN was destroyed by that Charlatan Cees - who you defended several times on this Forum. Care to comment on his role?

Als Heppner dan zo begaan was met het lot van het personeel waarom vertrok hij dan en ging hij samen met Mosselman Dutchbird oprichten en heeft hij personeel van HLN in de steek gelaten.
Feit is ook dat onder de leiding van Heppener en Mosselman ook DBR naar de klote is gegaan.

A lot of former GG staff worked for DutchBird so I don't understand your point. DutchBird was an operating company when it was sold to EAG. Erik and Harm destroyed it from there. I was there - don't tell me what happened!

En dan 19 of 77 maar zeggen dat Air Holland nooit winst maakte nu blijkt dat bij DBR ook het geval te zijn.
Dan kan 19 of 77 wel schreewen van show me the monney als het over Air Holland ging maar dat kan je nu ook over DBR zeggen.

You've lost me here - but you cannot compare DutchBird with GG or HLN. World of difference.

Tenzij hij Air Holland weer wilt opstarten krijgt hij mijn zegen en dan zou ik hem met liefde erbij helpen, maar ik denk dat het geen zin heeft om weer een nieuwe airline op te gaan zetten vooral gezien dat ArkeFly al de grootste reisorganisaties heeft en er maar weinig reisorganisaties over blijven om voor te vliegen.
Of je zou een airline moeten opzetten die zich bezig houd met het vliegen voor andere airlines en adhoc vluchten.


Nobody is stupid enough to start up under the name air holland - this is 100% finished and that's 100% certain.

One thing that you can be happy about - the Air Holland legacy of Chaos and Incompetence continues at ArkeFly.
 
Oorspronkelijk gepost door @kroket
@ Air Holland
Knul, ga eens naar een psychiater, en vraag zo snel mogelijk om een verwijsbriefje naar de dichtsbijzijnde kliniek. Het kan je alleen maar goed doen.
En vergeet niet op de weg er naar toe om je oogkleppen af te doen voor verkeer van rechts.


lekker niveau
 
Oorspronkelijk gepost door Air Holland
Ik ben benieuwd kan hij straks weer een airline naar de klote helpen net als hij bij HLN en DBR heeft gedaan.

Héé Blère Holland.........., diegene die HLN en DBR stuk heeft gemaakt zit of bij HE of in de bak! SUKKEL!


Groeten, Leij
 
Oorspronkelijk gepost door Leij Eijssen
Héé Blère Holland.........., diegene die HLN en DBR stuk heeft gemaakt zit of bij HE of in de bak! SUKKEL!


Groeten, Leij

Leo Eijssen en @kroket kijk eerst eens naar je zelf voordat je stom zinnige oordeel geeft.
IK ben beter op de hoogte dan jullie denken.

@19 of 77 het is waar dat Jan Heppener niks met HLN te maken had maar onder de GG tijd heeft hij wel degelijk samen met Hans Mosselman Air Holland behorlijk naar de kelder geholpen door wat jij zegt dat ze onder de kostprijs vlogen.
Het is algemeen bekend dat Mosselman toen hij nog groot aandeelhouder van Air Holland was zijn eigen stoelen onder de kostprijs bij GG inkocht.
Dit zelfde is ook bij DBR gebeurd.
 
Probeer - ondanks opspelende emoties - taalgebruik binnen de perken te houden en elkaar geen namen te noemen.
 
Tja,

het lijkt wel kerkje spelen..

katho's tegen kouso's, hervo's tegen jehovo's....

Can we have our peace and quiet now??
En gevoon over vliegen lullen a.u.b....
 
sukkels?

sukkels?

@Air Holland: dus je bent beter op de hoogte dan de rest? Dan had je geweten dat bij het 'naar de kelder helpen' van GG er bij het faillissement van GG heel veel geld in de kas zat. (volgens het proces verbaal meer dan 6 Miljoen gulden) Het was zoveel geld zelfs dat bewindvoeder Pannevis zich af vroeg waarom er besloten werd te stoppen!
Jan en het toenmalige Management wilde zo weinig mogelijk schade berokkenen en hebben in overleg met de eigenaar (voor een deel Mosselman) de stekker eruit getrokken nadat een deal met Schreiner was mislukt.
Dus voordat JIJ met onzinnige en stompzinnige insinuaties komt zou ik eerst maar even je feiten weten, maar vooral niet gaan lopen blaten dat je het allemaal beter weet. Bovendien, als eigenaar van een onderneming heb je geen ene reet te maken met wat anderen ervan denken, als jij je eigen stoelen onder de kostprijs wilt gaat verkopen aan jezelf moet je dat vooral doen ook al doe je dat maar 1 keer. Denk je nou echt dat TUI ook maar 1 cent meer betaald dan de concurrentie op z'n eigen vluchten bij z'n eigen airline? TUI wil het liefst dat de anderen zoveel betalen dat zij GRATIS kunnen vliegen en ja, GRATIS is ook onder de kostprijs. Sukkel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top