Qua opleiding zal de NLS nog wel goed zijn, maar als je de selectie ziet valt je mond open van verbazing. Voor alsnog hebben ze het 'houvast' dat er nog niemand uit de opleiding gevallen is, maar werkelijk het is haast meelijwekkend. Ik had heel de selectie van de KLu afgerond maar was uiteindelijk toch niet goed bevonden en nam deze resultaten mee naar de open dag. Daar werd er wel zo oneerbiedig mee omgesprongen dat mijn oordeel al gemaakt was. De beste man die ons voorlichtte stond overigens zijn verhaal te vertellen alsof hij een auto aan het verkopen was. Kortom, mij veel te commercieel, ik breng mijn zak met poen wel ergens anders naartoe.
Winds,
WvdB
Als je de selectie ziet valt je mond open van verbazing ? Wat bedoel je hiermee, stelt het weinig voor in jou ogen of ?
Oneerbiedig met je resultaten omgesprongen ? Wat bedoel je, hechtten ze geen waarde aan die resultaten? Of mocht je gelijk beginnen ?
Ik zat erover na te denken om misschien naar de NLS te gaan vandaar deze vragen...
Ik ben al bij alle scholen geweest en begrijp wat je wilt zeggen. Ik proef echter ook een beetje uit jou post dat jij had gedacht dat je met je klu resultaten op een andere manier zou worden aangekeken daar. De voorlichter vertelde mij ook dat ze hun eigen selectie doen en niet naar andere resultaten kijken. Ik ben zelf ook bezig met selectie van klu, binnekort gvssen en voor het geval het daar niks wordt ben ik alvast verder aan het kijken.
Volgens mij is er niets mis met de selectie. De Nass is hoogstens verouderd maar ze gebruiken hem al sinds alle klassen nog direct naar de KLM gingen volgens mij.
Ik vind het ook wel voor eens school spreken als ze niet zo maar resultaten van iemand anders overnemen.
Je kan toch ook niet naar de KLS met je de selectie van andere scholen....
In hoeverre heb je inderdaad de selectie gezien of baseer je alles alleen op de voorlichter?
NLS/ KLS/ KLU/ of MLD: niet gespecificeerd of;
100 uur Multi Engine ervaring (MPA) binnen Europa of 300 uur Multi Engine ervaring (MPA) buiten Europa