Info Netjets

ja peut..ben ook om 2100 in Lis op de 12e...
wat volgens contract al meteen onze eerste werkdag is...niet slecht...
iig...bis sonntag!
btw..meeste papierwerk heb ik al thuis gestuurd gekregen (OM A,B, cdtjes etc.)

krijgen we nog veel meer mee dan?
Ik dacht dat we alleen nog maar plaats voor het uniform moesten vrijhouden.
 
Welkom bij de club! Pin me even op 24F85DD0 als je je BB hebt. Dan nodig ik jullie uit voor een besloten Nederlands NJE-forum.

Grappig trouwens dat je je OM B hebt... dan heb je dus ook je fleet assignment al? En?

Erik.
 
@ pamper, helaas is het voor mij nog niet zo ver, moet eerst nog naar de selectie op 5 dec. Veel plezier in ieder geval !!!
 
Grappig trouwens dat je je OM B hebt... dan heb je dus ook je fleet assignment al? En?

Erik

Pamper goes longhaul!
Veel plezier en succes daar, kerel!
 
Dus Pamper is mijn Nederlandse assistentie tussen de Portugees-Belgische maffia op de G5? :grijns:

Together we can beat them!!! :grijns:

Grtz Mike5
 
Hahaha! :grijns: Ik weet het 4 uur in een Bravo komt overeen met 14 in een Gulfstream!

Dus betekent dat, dat ik het nog even alleen moet redden? :traantjes:

Grtz Mike5
 
Dus Pamper is mijn Nederlandse assistentie tussen de Portugees-Belgische maffia op de G5? :grijns:

Together we can beat them!!! :grijns:

Grtz Mike5

precies!

maar het toeval wil dat we meteen met 3 nederlanders de vloot komen versterken!

Ben nu in LIS op dag 2 van de Indoc.

I like what i'm seeing & hearing!

@flyboy: helaas krijgen we onze BB pas op de laatste dag...
ze weten kennelijk ook dat als we ze eerder zouden krijgen we geen woord meer van Mark zouden horen en we alleen nog maar heen en weer zouden Pinnen :D

Tot gauw!

P.S. Thanx liftdumper! Heb er zin in!
 
Pamper,

PM me anders fff je email, komt het ook goed.
Handjes boven de tafel bij de finance presentatie mannen...

Erik.
 
maar het toeval wil dat we meteen met 3 nederlanders de vloot komen versterken!

Hopelijk is er nog plaats voor één meer als ik in februari begin! :D Gaan jullie naar de States voor de TR? En heb je nog een weekje vrij na de indoc of is het meteen doorvliegen naar de TR?

I like what i'm seeing & hearing!

Hebben jullie het contract al ondertekend? ;)

Kan niet wachten tot ik zelf mag beginnen!!

Cheerio!

Ice :airforce:
 
Hopelijk is er nog plaats voor één meer als ik in februari begin! :D Gaan jullie naar de States voor de TR? En heb je nog een weekje vrij na de indoc of is het meteen doorvliegen naar de TR?

Ice :airforce:

Dat hangt er vanaf. Zelf had ik 1 week tussen indoc en TR (in de US of A), maar kan ook wat langer zijn.

TR in de States hangt af van de vloot waar je op komt. Gulfstream en Falcon is in de States, Bravo is in Farnborough, Excel en Hawkers ook nog in de States geloof ik.

Houd wel rekening met een lange linetraining tijd (tot 2 mnd), gebrek aan lijntrainers!

Met hoevelen zijn we nu eigenlijk al? Mannetje of 60?

CE550B
 
ik ben vrijdag klaar met de indoc en zit zaterdag al meteen op de vlucht naar savannah..maar dat was ook omdat ze ons graag met kerst en oud en nieuw thuis hebben :D
Dat wordt dus even doorbijten maar in januari heb ik dan wat meer de tijd (terwijl ik op mn nieuwe brevet met G550 erop :D wachten moet)
 
Goed om te horen dat er zoveel Nederlanders bijkomen! Ik meen dat we zo rond de 60 man zaten. Met de Vlamen erbij schijnen we al op 25% Nederlandstaligen te zitten. Dat gaat dus lekker.

Erik.
 
3 x Dutch, dat is zelfs nog veel beter.

Ik had al zoiets gehoord "To much F...ing Dutch" :grijns: Oke dudes time to kick some balls!! :grijns:

Veel plezier in Savannah, en vergeet Hilton head niet (Tanger I & II)!!! voor de inkopen!

Grtz Mike5

Oja, nog een tip. INDOC is INDOC, daar wordt een ideale realiteit voorgehouden.
 
Back
Top