Info bases

Livingwise; zit in een hotel en kost mn €950 per mnd.

Word je niet gillend gek om altijd maar in een hotel te wonen? Hoe zeker zijn jullie eigenlijk van jullie base? Ik bedoel, zou het niet veel fijner zijn om een eigen woning te hebben? Ik snap dat niet iedereen daar hetzelfde over denkt, maar wil je op een bepaald moment niet wat meer vastigheid in je leven?

Groet, PH.
 
@PH
Het is inderdaad niet het meest spannende om in het hotel "te wonen" en mocht blijken dat ik langer dan gewenst in BLQ moet blijven, dan is het zeker een optie. Alleen heb ik ook rekening te houden met het gegeven dat ik in Rotterdam een koophuis en gezin heb wat je, zeker in de huidige periode, niet zomaar mee laat verkassen.

Daarom ben ik altijd nog optimistisch ingesteld om op een gegeven ogenblik meer in de buurt te zitten zodat het heen en weer rijden ook gemakkelijker wordt of een combinatie daarvan.

Maar ben het met je eens dat het hotel leven uiteindelijk wel zal moeten worden ingeruild voor betere omstandigheden. Thx voor meeleven ;-)
 
Weet iemand betaalbare accommodatie te vinden in de buurt van Weeze airport voor een paar dagen? Kan je bij het vliegveld makkelijk je auto kwijt en wat kost een (halve) dag parkeren ongeveer?
 
Zie Crewdock,

Hotelletje in de buurt nemen + shuttle van hotel is net zo duur als een dag parkeren met je eigen auto;)

Dus bovenstaande verdiend aanbeveling...
 
Back
Top