Iedereen tevreden?

Status
Not open for further replies.
Jo -

Denk indd dat 642 gelijk heeft. De airline versie van de CRJ 50 zitter (dus niet de corporate 604 versie) is een goedkoop pies of sjit! dacht zo rond de 18.000.000 USD.

FD
 
Er zijn 2 mij-en die dat ding in Europa vliegen, bombardier staat te springen om een order van een flagcarrier.De CRJs krijg je bij een pak vla tegenwoordig.

Interessant is de nieuwe C-series van Bombardier; die moet in 2010 geloof ik vliegen. Mooie timing......
 
Volgens mij gaat het verhaal dat de CRJ te klein gevonden wordt en dat dat dus al geen optie meer is, maar je weet hoe de verhalen molen gaat. De ene dag B, de andere dag B, we zien wel waar Coumans mee op de proppen komt (of waarschijnlijk AF)
 
Heb begrepen dat al die kisten m.u.v. die sukhoi te weinig bagageruimte hebben vergeleken met de fokker. KLC is nl niet een typische regional die een lijndienst onderhoudt tussen twee steden, maar het KLC verkeer heeft meer een feeder functie voor ICA, waarbij mensen meer bagage meenemen.
 
die CRJ900 heeft ook wel veel meer ruimte. De CRJ700 gaat ook prima, de CRJ100/200 is een ramp. Cityline doet ook veel feeder met dat toestel.
 
Ja, 50 zitter is drama. Ook balen dat jeje bagage niet kwijt kan in de overhead. Die -700 is de beste op de markt. 900 heeft de zelefde engines als de 700 en daardoor (met meer pax) iets minder power. Elke vlucht over de 90 minuten zou verboden moeten zijn op alle RJ's.

FD
 
Flying Dutchman said:
. 900 heeft de zelefde engines als de 700 en daardoor (met meer pax) iets minder power. Elke vlucht over de 90 minuten zou verboden moeten zijn op alle RJ's.

FD

Kleine correctie; de 700 heeft de motoren van de 900 en heeft daardoor nog meer vermogen dan de 900 :yeehaa:
 
Pander Triple 2 said:
Kleine correctie; de 700 heeft de motoren van de 900 en heeft daardoor nog meer vermogen dan de 900 :yeehaa:

Vermogen van de motor blijft toch gelijk of ben ik nou gek? Er is toch alleen een verschil in de power to weight ratio?
 
:rolleyes: ok,ok betere performance dan?

Dat van die 90 minuten ben ik t mee eens trouwens.
Waarom is er niet gewoon iemand met veel knaken die een gladde vleugel een een paar dikke high bypass stofzuigers op de F70/F100s zet. Wat pax comfort aangaat is het nog steeds verreweg de beste
 
de 700 krijgt/ 8C5 B1 motoren, derated 900 versie...helaas.
en die 900, ...drama voor hub met vollebak.. nu al regelmatig koffers laten staan !!! hold 6 is niet groter !

maar goed, we doen het ermee....met alle nadelen
C
 
Wat heeft al dit gezei* te maken met de vraag?
Als je zo geintrigeerd bent met die kleine kistjes, prima, ga ze vliegen; je hebt toch geen inspraak op de aankopen dus hou aub op met het geneuzel wat nou beter is.
1 probleem met de KLM: er is zoveel vrije tijd dat er veel te veel gezopen wordt.
Hik, nu ga ik echt slapen!
lol stelletje mutsen! We hebben nog een paar 100 mensen in de cabine nodig. Cabine kan ook nooit een vlieg-vraag beantwoorden!
 
pic777 said:
Wat heeft al dit gezei* te maken met de vraag?
Als je zo geintrigeerd bent met die kleine kistjes, prima, ga ze vliegen; je hebt toch geen inspraak op de aankopen dus hou aub op met het geneuzel wat nou beter is.
1 probleem met de KLM: er is zoveel vrije tijd dat er veel te veel gezopen wordt.
Hik, nu ga ik echt slapen!
lol stelletje mutsen! We hebben nog een paar 100 mensen in de cabine nodig. Cabine kan ook nooit een vlieg-vraag beantwoorden!


When is the last time you got laid?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top