Iedereen tevreden?

Status
Not open for further replies.

DownBurstX

New member
Van veel mensen (piloot, piloot in opleiding, iemand die piloot wil worden) hoor je altijd dat ze graag bij de KLM willen werken (ik ook als scholier). Natuurlijk een mooie vloot, goeie arbeidsvoorwaarden en Nederlands trots (ook al is het tegen woordig onderdeel van AirFrance). Maar zijn er nou ook nog negatieve dingen over de KLM te melden? Ik heb er totaal geen ervaring mee maar hier misschien nog mensen die er iets vanaf weten? Misschien vervelende bazen, collega's, kisten die niet te vliegen vallen :yeehaa: ?

Groet, DBX
 
Wat ik regelmatig meemaak als luchtverkeersleider op schiphol is dat de fokker 70/100 vloot nogal vaak terugkeert naar schiphol als ze net vertrokken zijn met technische problemen :S

peter
 
chaos control said:
Wat ik regelmatig meemaak als luchtverkeersleider op schiphol is dat de fokker 70/100 vloot nogal vaak terugkeert naar schiphol als ze net vertrokken zijn met technische problemen :S

peter
Klopt, die dingen zijn zo rot als maar mogelijk. Deze week twee reserves opgeroepen om F70/100 diensten te moeten doen. (met de F50)

Verder heeft natuurlijk elke werkgever negatieve punten. Bij KLC is net alles wat minder geregeld dan bij de KLM zelf (minder goede hotels, slechter crewvoer etc), maar het is maar net wat je erg vind.

Feit is, is dat je in Nederland qua toekomst waarschijnlijk het beste zit bij de KLM, meer types, meer mogelijkheden, maar het is zeker geen paradijs, het is en blijft gewoon een baan met zijn positieve en negatieve punten.
 
DownBurstX said:
hoor je altijd dat ze graag bij de KLM willen werken

Je bent nieuw hier zeker?
Welkom.
Neem eens de tijd om wat threads door te lezen.
KLM; thanks but no thanks en gelukkig maar, kan iemand anders voor mij in de plaats.
 
Nee het is kut bij de KLM veel te veel vrij, en die crewhotels zuigen max pik om over de stessen nog maar te zwijgen, kusje!



denk dat t tijd is om naar klc te gaan..........