Het officiele dieptepunt in de Nederlandse luchtvaart

Man,..I'm so ready to leave this country! Dit slaat ECHT nergens op. Wat een geklodder en dan even een diepzinnige bedoeling aan geven. Tegenwoordig is alles kunst, als het maar gemaakt is door een 'ik-zie-alles-in-het-leven-anders-dan-andere' retard. Misschien vinden sommigen het mooi, maar ik vind het echt ongelooflijk lelijk en met mij de meesten ook. Waar zijn nou de echte kunstenaars gebleven waar wij trots op kunnen zijn. Wij piloten komen vaak in andere landen en daar zie je gewoon veel mooiere dingen wat soms adembenemend kan zijn. Wij Ollanders moeten het weer met zoiets doen. Ik schaam me dood!!!!!!!!

PS: Normaal reageer ik niet zo emotioneel. Misschien als ik nu een pot verf neem en een blauwe KLM een zwarte klodder geef, ik dan ook word geridderd als kunstenaar....ECHT NIET...ik word dan gewoon meegenomen door de politie en dan een vette boete betalen.
 
Last edited:
Daarin was deze grap wel leuk. (Ik weet niet of het al op airwork was geweest)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0oAi_WbzZ-I[/youtube]

Het betreffende filmpje:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Fotp-wAzdzo&feature=user[/youtube]
 
Kijk het is dan wel weer heel mooi dat die kerel gewoon een 747 huurt en hem vervolgens laat verven alsof het de Air Force 1 is. Mooi gedaan.
 
Daarom is het ook kunst. Als niemand het snapt, dan MOET het wel kunst zijn )en krijg je er vast wel een soort van subsidie voor)

Er is zoveel kunst wat ik niet snap (koeien in het crewcenter, olifanten langs de A6), maar goed, er zijn blijkbaar wel mensen (in dit geval mogelijk maar 1) die het wel waarderen en zolang het niet in mijn tuin staat......

Al weer een tijdje geleden, een keer in een of ander museum voor moderne kunst; Lag er een zooitje kleren in de hoek. Ik zei hard op "Als ik dat thuis flik, krijg ik echt grandioos op m'n flikker!", werden we er bijna uitgezet ook nog :1855: tjongejongejonge...


Zullen we er maar een mooie Airwork Livery er overheen spuiten?

mvg
Ditched
 
LOL.

Nog erger wordt het als je conceptual artists pakt. Die geven alleen maar een idee aan, die anderen mogen uitvoeren, en dus is het resultaat nog erger, euh, moeilijker reproduceerbaar.

Ik ben ervoor om er een mooiere (bijv Airwork) livery overheen te jassen ;)
 
En doe het dan meteen goed, even met een cougar een flinke bambi bucket ramvol met verf eroverheen hengsten.
 
citaat : ".......in een of ander museum voor moderne kunst; Lag er een zooitje kleren in de hoek....."

Van dit soort dingen zakt mijn broek nou af. :(
 
Wat een kunst hè! Ik vind het wel wat hebben. Van mij mag ie er meer schilderen.
Heb nog wel contact met mijn oude werkgever en die schijnt er ook wat voor te voelen om dit bij alle kisten te laten doen.
Mijn zegen heeft ie.
 
Uit het artikel

According to the artist you can only learn to understand and appreciate each other by going to other countries

Dus als de toeristen dit zien: Yep they understand dat het een zooitje is in NL
 
Back
Top