Het officiele dieptepunt in de Nederlandse luchtvaart

Snapt toch niemand?
Daarom is het ook kunst. Als niemand het snapt, dan MOET het wel kunst zijn )en krijg je er vast wel een soort van subsidie voor)

Er is zoveel kunst wat ik niet snap (koeien in het crewcenter, olifanten langs de A6), maar goed, er zijn blijkbaar wel mensen (in dit geval mogelijk maar 1) die het wel waarderen en zolang het niet in mijn tuin staat......
 
Zeg, heeft niemand hier wat vrienden met een hoop witte, blauwe en rode verf? Dan gaan we gewoon 's nachts dit vliegtuig in ere herstellen ... en misschien is het wel geverft op een folie ofzo ..

Ik ga het bijna een goed idee vinden. Wat een leiperd, ziet er niet uit. Als iemand volgende keer helikopter les heeft gooit hij er maar een paar blikken terpetine op.
 
Ik ga het bijna een goed idee vinden. Wat een leiperd, ziet er niet uit. Als iemand volgende keer helikopter les heeft gooit hij er maar een paar blikken terpetine op.

Kun je beter thinner gebruiken:). Iedere keer als ik hier naar dat stukje "kunst" kijk, dan word je toch spontaan incompetent.

Als ze hier nog subsidie voor gaan geven dan ga stem ik zéker in met -arjen om s'nachts even het vliegtuig opnieuw te schilderen.
 
Ik heb gezien dat het toestel eerst ge-sealt is:), voordat deze ontsnapte TBS-er zijn spasmes er op losliet!:mad:
Blijdorp lijkt me trouwens een betere dierentuin dan Artis om hem naar toe te sturen...kijken of Bukito zijn gezelschap waardeert :D
 
Als ik die foto's zie lijkt het net of hij direct over de klinknagels heenverft, de windschield daarintegen, daar lijkt wel wat overheen te zitten.
 
Dit bericht moet met een pak zout genomen worden!

Dit bericht moet met een pak zout genomen worden!

Let op, mature content! Een filmpje van hoe deze vandaal te werk gaat! Not for the faint of heart. Merk op hoe deze man het vliegtuig 'bewerkt'. Zou hij boos zijn?

0:11
Jaaaaa, die is raak!
Je hoort gewoon het genoegen dat deze man schept in het gooien van verfbommetjes.

0:56
En nou zal ik je hebben!
Wat ik hier van vind heb ik hier maar niet neergezet, maar trek je eigen conclusie. Maar het lijkt wel alsof hij een groot mythisch beest bevecht.

1:33
Dit zijn twee benen, zoals je ziet
NEEEE, ik zie het niet! :eek:

Nog even en luchtvaarthaters sluipen 's nachts je veld op om 'kunst' te maken van jouw vliegtuig :grijns:. Gelukkig is de kunstenaar zelf er waanzinnig tevreden over. Vind toch nog iemand het mooi. Mocht jij dit werk ook mooi vinden, koop dan op Marktplaats je eigen Menno Baars. Zo zorg je er voor dat hij zijn creativiteit vaker kan uiten.

Voor alle mensen die het niet mooi vinden, wind je niet teveel op want als je een hartkwaal ontwikkelt kan je weleens bij dit heerschap op de snijtafel belanden.

straight-jacket.gif
 
Ik wil er best een kopen als hij belooft dat hij dezelfde dag die Fokker in Originele staat terugverft (Niet met een witte verfbom maar echt verft) en hij vervolgens het geld dat hij er voor gekregen heeft overmaakt naar een organisatie die zich voor andere mensen inzet.

Op het moment dat dat gebeurd is en ik boven open water hang kan dat 'schilderij' ook gelijk uit het raam.
 
Het officiele dieptepunt van de Nederlandse luchtvaart is overigens wat mij betreft de kosten voor afgifte van een PPL brevet : E 487,-! :biertje:
 
Al die ambtenaren betalen waarvoor ze geen werk hebben. Een idealere baan kun je je niet voorstellen.
 
Ik heb mij voorgenomen niet meer te klagen, maar vooruit op verzoek nog een fijne uit dezelfde categorie : De kosten van controle op de bijtelling op de auto kosten meer dan het oplevert. Wie het snapt mag het zeggen.
 
Haha als we het over het nederlandse belastingssysteem gaan hebben en de kosten die wij hebben om in deze maatschappij te "mogen" leven (buiten het feit dat je er zelf voor geleerd hebt) wordt dit het langste topic op airwork ooit.

Wat je ook doet, je moet betalen, auto, vakantie, werk, spaarcenten, zelfs je pensioen en je uiteindelijke erfenis. Dus begin daar maar niet aan.
 
Back
Top