Het grote "welke fout hebben jullie wel eens gemaakt" topic

ik denk dat je in extreme gevallen niet gecoverd bent op welk board en onder welke titel dan ook.

Als jij inhoudelijke, vertrouwelijke info gaat spuien op een board ben je:
1- dom bezig en 2- zal je nooi achter je nickname schuil kunnen houden. Men zou wanneer gewenst echt wel stappen kunnen nemen.

Je moet met zulke dingen (incidenten, lopende onderzoeken) gewoon erg voorzichtig zijn denk ik.
 
Hoe zit dit legaal gesproken? Mocht een van ons iets zeggen hier over een incident, zou jij door justitie gedwongen kunnen worden het ip adres over te geven?
Zijn wij legaal gecovered door de titel "verhalen uit de cockpit"?

Zou kunnen. IP-adressen zijn vaak variabel en daar hebben ze niet veel aan, maar ze kunnen het proberen. Hoe dan ook geef ik nul informatie over de herkomst van berichten.
In het ergste geval wordt ik gegijzeld en kopt de Telegraaf "Laat haar vrij!". Mijn fifteen minutes of fame, een kijkje achter de muren van de gevangenis en gratis publiciteit voor Airwork.
Het kan ook zijn dat ze doorlopen naar de internethost en proberen daar de gegevens los te krijgen. Internethosts houden daar echter ook niet van.
Maar dit soort dingen zijn nog redelijk nieuw als het gaat om websites en forums, dus het blijft gissen.

Mijn advies blijft: bij twijfel niet oversteken.
 
Als justitie alle verhalen die als "stoere bluf" kunnen worden afgedaan moet behandelen zijn ze nog wel effe bezig - tenzij ze met de logs erbij iets out of the ordinary kunnen vinden denk ik niet dat ze je ergens op pakken. Niet dat het goed staat bij de boss natuurlijk :p
 
In het ergste geval wordt ik gegijzeld en kopt de Telegraaf "Laat haar vrij!". Mijn fifteen minutes of fame, een kijkje achter de muren van de gevangenis en gratis publiciteit voor Airwork.

en dan gaan wij voor je staken Diana, geen kist de lucht in voor Diana vrij is!! :kiss:
 
Back
Top