Rimshot
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • G
    Hoi,

    Mijn auto staat vanwege de sneeuwval nog in leek, zo ik daarom vanavond met jouw mee kunnen rijden? Ik wil wel meebetalen in de benzine kosten.

    Groeten, Jan-Paul
    G
    Hoi Rimshot,

    Ik kwam jouw bericht tegen over het vliegen in drachten. Een half jaar geleden zat ik met dezelfde keuze. Aangezien ik zelf in Leek woon was voor mij drachten of eelde het dichtstbij. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik voor ongeveer 6,000 euro mijn brevet kon halen in drachten, terwijl PPL het dubbele zou kosten. Uiteindelijk heb ik daarom voor drachten gekozen. Ik ben in november begonnen en heb nu ondertussen 20 uur gevlogen, ben ondertussen ook begonnen met de PPL theorie. Meestal vlieg ik iedere week of ieder geval om de twee weken. Hierbij neem ik lessen van een uur, maar meestal zit je niet het volledige uur in de lucht. Omdat je voor de les gaat bespreken wat je gaat doen en na de les nog even de vlucht doorneemt met de instructeur. Een bijkomend voordeel is dat je als club lid geen landingsgeld hoeft te betalen. Wat je zij over de 10 uren is correct, maar de theorie voor PPL heb je al wel. Als je nog meer vragen hebt stel ze gerust.

    Groeten,
    Jan-Paul
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top