Het blauwe boekje GVSS..wat doen we moeilijk..

DiTo, zonder aan Julien ook maar iets af te doen, geef ik dit soort adviezen hiet toch al een tikkeltje langer :) En daarnaast zeg ik liever iemand iets recht voor z'n raap en dat hij/zij er van schrikt dan dat ik er een zacht verhaaltje van maakt. Ik zeg dit ook niet om Royaldman af te zeiken maar zodat hij er iets aan kan doen en het WEL redt.

Ok, dan heb ik niets gezegd. Op papier (ok internet, ook goed) 'klinkt' alles anders hè.

Maar duidelijk nu :)
 
Hartelijk dank mensen..

Kijk ik doe er heus wel wat mee.. adviezen zijn er om van te leren.. en ja die info bij mijn pro..ja er zijn wel meer piloten hier die een hoop bullshit neerzetten bij hun brevetten..uiteindelijk hoop ik over een paar jaar het velbegeerde F ATPL en typerating te mogen invullen met zinvolle info.. en trots mijn vlieguren te mogen invullen..

voor die tijd komt er waarschijnlijk wel al 1 uur vliegles bij op een cessna..
 
Tegen die tijd dat je fATPL mag noteren heb je vast wel wat meer uren op een Cessna gemaakt dan 1. :grijns:
 
daarga ik wel vanuit ja... en wat op pipers sacatos of baronnetjes..;)
 
Yo ik snap de ophef niet zo om eerlijk te zijn. De enige indruk die ik krijg van Royal (with cheese) is dat hij belachelijk gemotiveerd is en zich wil preppen. Dat doen wij bij selecties voor maatschappijen ook zo goed mogelijk en daarbij wordt het liefst alles gedeeld.

Als dat boekje net zo veel voorstelt als bij EPST kan je het makkelijk op internet zetten. Het enige effect dat dat dan zou hebben is dat Royal zich nu op iets anders kan richten omdat de nieuwsgierigheid voor dit te simpele obstakel weg zal zijn. Ik denk dat de allergrootste dwaas zo een boekje van a tot z in zijn hoofd kan stampen, dat zegt nog altijd niets over de te verwachten prestatie bij de gvss.

My two cents. :)
 
thnx Blokker,

Ik ben ook achterlijk gemotiveerd.
Ik wil gewoon over een paar jaar in de lucht zitten. En niet als passagier.. Maar in dat kleine kamertje met die vele knopjes en metertjes.

Kan gewoon echt niet wachten. Moet alleen nog die oersaaie Havo Vavo nog doen, maarja..dat is voor een goed doel.
 
Back
Top