Het alles wat slecht is aan Ryanair topic.

Status
Not open for further replies.
En daar heb ik dus zo'n hekel aan!

Ze werken er niet maar weten alles over hoe slecht het is bij FR.

Ben toch zo blij dat BJ dit gepost heeft.

Wat een doorn in het oog van vele niet FR vliegers is dat ze niet kunnen geloven dat het geld er beter is dan waar ze nu zitten. Dat is denk ik ook de reden waarom ze FR zo afkraken.
 
Kijk dat soort gelul krijg je nou als je iets zegt zonder dat je het zelf weet....je werkt er niet eens!

Kerel doe even rustig, deze vraag was naar mijn mening niet eens Ryanair gerelateerd. Er werd gevraagd naar de limieten op vliegen: 900 per jaar en 100 per 28 dagen. De CAA limieten zijn 'rolling'. Chill out, have a beer.
 
http://www.flightglobal.com/articles/2007/08/24/216325/ryanair-to-charge-for-airport-check-in.html

Leuker kunnen we het niet maken, wel duurder... :passed:

http://www.airliners.net/open.file/1083658/L/

http://www.airliners.net/open.file/0305990/L/

Hence, airstairs were incorporated into the design to enable passengers to board and stow luggage directly before proceeding to the main cabin via internal stairs.

Of je zelf effe je koffertje wilt inladen! Low cost avant la lettre, uitgevonden door communisten! :D
 
super grover,

dit topic gaat over Ryanair, dus waarom zou de vraag over die uren niet over Ryanair gaan? Fijn dat je alles weet over CAA limieten maar dat gaat in ons geval niet op he want Ryanair is Iers. Wat je schrijft (en je reactie op Onassis) slaat dus nergens op.
Net als in het andere topic over Ryanair loop je allerlei dingen te blaten die nergens over gaan. Hou daar nou eens mee op man, je draagt absoluut niets bij.

Dus, misschien een biertje minder voor jou, hopelijk zet dat je hersens weer op een rijtje en kun je weer op een volwassen manier reageren en/of iets nuttigs schrijven
 
http://www.flightglobal.com/articles/2007/08/24/216325/ryanair-to-charge-for-airport-check-in.html

Leuker kunnen we het niet maken, wel duurder... :passed:

http://www.airliners.net/open.file/1083658/L/

http://www.airliners.net/open.file/0305990/L/



Of je zelf effe je koffertje wilt inladen! Low cost avant la lettre, uitgevonden door communisten! :D

Vergeet deze link niet, 100 Sjonnies die op 10 mijl final even met het thuisfront bellen dat ze bijna op het vliegveld zijn... :grijns:
 
Super grover laat alle frusti ryanair mensen achter zich en gaat weer lekker in de zon zitten

Mensen die in de derde persoon over zichzelf praten zijn niet goed bij hun pan :kiss:
wat doe je bij dit topic als je niets zinnigs te melden hebt?
Koekje erbij?
 
http://www.flightglobal.com/articles/2007/08/24/216325/ryanair-to-charge-for-airport-check-in.html

Leuker kunnen we het niet maken, wel duurder... :passed:

http://www.airliners.net/open.file/1083658/L/

http://www.airliners.net/open.file/0305990/L/



Of je zelf effe je koffertje wilt inladen! Low cost avant la lettre, uitgevonden door communisten! :D

Tja je schaamt je kapot.....dus ja dit is een van de dingen waar RYR niet al te best in is....levert wel pegels op, maar oh oh oh wat sneu....:huilt:
Gelukkig kan de deur naar t kantoor dicht....Overweeg een bordje op de deur te plakken met daarop: 'Even lunchen, terug in 5 min'
 
Heerlijk toch zo'n discussie. Een echt eerbetoon aan het fatsoen en de intelligentie van de verkeersvlieger in het algemeen. :) Het is hier net een stuk Portugal. 1 vonkje erbij (deze keer door Overload) en de boel onvlamt of ontploft zelfs.

Om even bij te dragen aan de hitte; ook de IAA in Ierland hanteert de rolling 12 maanden. Dat RYR het daar niet zo nauw mee neemt is wat anders en is tevens ook de verantwoordelijkheid van RYR vliegers zelf.

Mayhem, misschien nog iets dat je tegen Super Grover wil zeggen na zien van het hierboven genoemde feit? Aangezien hij, misschien onbewust, wel gelijk had.
Mzzl,

Ch
 
Toen ik de IAA laatst sprak nog wel, althans dat zeiden ze toen. Maar ongetwijfeld zijn er hier mensen die het beter weten. Verder ga ik me er ook niet in mengen, dus succes. ;)
 
Lees de OPS manual en bel de IAA. Er was sprake van dat we rolling 12 months zouden krijgen, maar dat heeft de IAA begin dit jaar niet goedgekeurd.
 
@ Hannibal:

Nee, niet zozeer een slechte dag gehad, toch bedankt voor je medeleven ;)
Ik wordt zo moe van gastjes die denken het te weten terwijl ze eigenlijk geen idee hebben... lopen dingen te beweren die helemaal niet waar zijn of hebben ergens van horen zeggen dat enzovoorts. Het is helaas niet de eerste keer dat ik dit soort dingen heb geschreven, er wordt veel (pardon my french) geluld.
PS de tering hee wat ben jij nog laat op

@ Crazyhorse:

Je zult het niet geloven maar ook Ryanair heeft een Ops Manual en diezelfde Ops Manual is goedgekeurd door de IAA (ja gekkenhuis ik weet het). En daarin staat toch echt dat de 900 uur van april tot maart zijn.
Werk je voor Ryanair? Nee? Nou je dr buiten dan, als je geen idee hebt. Of werk je toch voor RYR? Dan moet je de Ops manual nog maar effe doorlezen (ook verantwoordelijkheid van de vlieger zelf om je maar even te citeren). Je 'feit' is gebakken lucht, jammer joh...
Ik geloof dus niet dat ik nog iets tegen super grover te zeggen heb
 
Mayhem, ik voorzie dat jij binnenkort een slechte 4 sector dag gaat krijgen, haha...groetjes aan crazyhorse dan....:grijns:

En alvast een tip voor jou, bovengenoemde heeft zeker weten "verstand van zaken", dus ik zou een toontje lager blaffen......

Er is een manual, Ryanair, de IAA en dan ten slotte, een grijs gebied....

Adios
 
Last edited:
hmm nou vooruit... neem mn vorige bericht met een flinke kilo zout dan, t was meer mn reactie op de ondertoon van CH zn bericht daarvoor. Meer mn gevoel dan mn verstand (toch al niet teveel van aanwezig) laten spreken zeg maar...

Ik zal hem de groeten doen, maken we hoe dan ook er een gezellige dag van:grijns:

Manual is zeker een grijs gebied, de IAA ook;)
 
Ben ik captain, he jippie! Anyway, mijn brevet staat 900 uur in 12 rolling toe.....

Mayhem, onder de bergen zout kon ik je bericht nog net lezen en ik heb de manuals wel 's gezien geloof ik, maar bedankt voor de tip. Zal er 's naar vragen. :)
RYR boeken hebben ook tot niet al te lang geleden het volgende gezegd over TCAS; 'Not Installed' Yeah right. Bestsellers, die manuals en soms ook nog 's zo heerlijk tegenstrijdig. Standard autobrake setting '2', oh nee, 'off', oh nee '2'. He, wat is het nou?
Maar zoals je kon lezen zei ik dat de IAA dat tegen me ZEI. En IAA in combinatie met RYR, een grijzer gebied bestaat niet.

Waar waren we? Wat was er nou ook weer nog meer slecht aan RYR? Succes heren, de discussie is yours. ;)

Later.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top