Headset met Active Noise Reduction

En je vliegt met die headset op de 737?
Vraagje hebben jullie dan de radio constant op flt int staan zoals bij Easy of moet je toch telkens even een oortje optillen om met je collega te praten?

Weet iemand trouwens hoe de herrie op de 757 is? Meer of minder dan de 737?

Ik weet niet hoe het bij EZY gaat. maar lees wat superpilot eerder in dit topic heeft geschreven.

Bij ons gaat na pushback (anders hoort de beste man/vrouw op de grond waar we allemaal over aant babbelen zijn) de RT/INT switch idd naar Int. Op de -800 is ie "latched" i.t.t. de oudere versies waar die springloaded is, en mensen een elastiekje gebruikte indien er gevlogen werd met een active noise red. headset

Er is op deze manier dus open intercom en kan dus prima met m'n collega babbelen!

groeten!
 
Dat hij gelatched is bedoel ik dus. Dat hebben wij helaas niet. Die Ruski's zien me komen als ik ze vraag om de hele vlucht hun headset op te houden met een elastiekje om de yoke.
 
Ik zag op de Sennheiser website ook een model HMEC 46. Iemand daar al ervaring mee? Ik wil toch ook maar zo'n ANR headset gaan aanschaffen en het lijkt me eerlijk gezegd niets om met zo'n groot apparaat op mijn oren te zitten. Wat dat betreft spreken de Sennheisers mij wel aan ..... lijkt mij licht en comfortabel maar ik heb er geen ervaring mee...
 
En vlieg ik sinds 2 weekjes met een Bose X op m'n bakkes. kon m voor €600 nieuw krijgen wat aanmerkelijk goedkoper is dan de verkoopprijs; ook vanuit de States.

Waar heb jij deze gekocht voor €600.
Heb je hem zelf opgehaald of heb je hem via de post gestuurd.
 
Back
Top