Harde landing !!

Hahaha, dude...

"Schoenmaker blijf bij je leest" propageert de man die alles weet van vliegopleidingen, VNV en arrogante KLM-ers. :biertje:

Ik hou je er de volgende keer aan!
 
nu net de opmerking van Peer van Eersel die als druppel de bekende emmer deed overlopen.


Die emmer was kennelijk al behoorlijk vol...Een bloemlezing uit jouw berichten :

"klootjesvolk" , "cattle class" , "godenzonen" , "schuldsanering", "simpele passagiers" , "voedselbank".

Wees blij dat ik die emmer alleen maar lichtjes heb laten overlopen.
Na het lezen van je latere posts had ik hem eigenlijk liever omver geschopt en op mijn kop gezet.
 
Last edited:
....de man die alles weet van vliegopleidingen, VNV en arrogante KLM-ers.....

't is moeilijk bescheiden te blijven.....Peter Blanker zong het jaren geleden al, maar ik ben toch blij dat het jou ook is opgevallen.

De eerlijkheid gebied dan ook te zeggen dat ik van bovenstaande onderwerpen niet alles weet maar zo'n 85% is toch ook een mooie score, in ieder geval genoeg om er iets zinnigs over te kunnen melden.

Terug naar het onderwerp, harde landingen en slingerende passagiers achterin.
Wellicht is het handiger om elkaar zo hier en daar wat aan te vullen ipv. aan te vallen, steken we er allebei weer wat van op. :):biertje:
 
Wat een gezelligheid alhier. Wat me opvalt dat bij bepaalde dicussies er altijd 1 of 2 dezelfde mensen aanwezig zijn. Keep up the gooed work :biertje:
 
Ach, zo'n drama is het niet.
Dit is toch een discussieforum en zo kunnen we elkaar scherp houden.
Onderhand weten we een beetje wat we aan elkaar hebben en zolang het een beetje binnen de fatsoensgrenzen blijft kan ik er in ieder geval de lol wel van inzien.

Dat er bij bepaalde discussies vaak dezelfde personen opduiken geeft in ieder geval aan dat het een onderwerp betreft dat de aandacht waard is.
waarschijnlijk zullen we het nooit helemaal eens worden maar dat is ook niet het doel van Airwork.

Cheers Max! :biertje:
 
Back
Top