Kwam in de Aviation Herald deze http://www.youtube.com/watch?v=S7pXjQ16f5c landing tegen. Zal best een klap geweest zijn gelet op de enorme schade. Is dit nog te repareren of mag dit airframe als afgeschreven worden beschouwd?
747-400 deze wel heeft maar haar opvolger de 747-8 niet? Het toverwoord is tegenwoordig toch "brandstofbesparing" dus waarom niet gelijk die dingen er op?
En wat bedoel je in vredesnaam met "final" touchdown?Is er een "voorlopige"touchdown waar ik niet van weet?
Oei..sour grapes.
Beetje jammer.
:biertje:Dat genoemd Boeing AOW team
:biertje:
Er werken wel veel oudere mensen voor dat team, maar de correcte benaming is Boeing AOG team. AOG staat voor Aircraft On Ground, stuk dus.
Het valt me wel op dat je een redelijk kort lontje hebt. Je word eenmalig gecorrigeerd en vervolgens zijn het de piloten die neerkijken op de passagiers en niet behulpzaam zijn. Als je terug leest kijk eens hoeveel uitleg je al gehad hebt in dit topic. Wat me ook opvalt is, dat je in je post, engels vak jargon gebruikt zonder te weten wat het is. Dit levert redelijk komische posts op waarvan je kunt wachten op een reactie.
Over offensive gesproken, je laatste twee posts zijn meer aanvallend dan iedere andere post in dit topic, welke je allemaal informatie proberen te geven!
Tip: Laat niet je vragen achterwege (tenzij je echt zo snel op je tenen getrapt bent), maar het Engelse vakjargon en stel ze in gewoon Nederlands.