GVSS data KLS

Ik stel voor even de brief af te wachten die we donderdag krijgen, daarin staat wat meer info over hoe en wat. Dan kan er ook die dag nog geboekt worden.
 
Ben ik het mee eens.. dan beslissen we.

Zie alleen dat fietsen door weer en wind nog niet helemaal zitten, is de bus geen optie? niet dat ik niet van fietsen houd maar in pak kom je niet echt lekker aan denk ik..
 
Hallo,

Ik schrijf hier mijn eerste post op Airwork. Ik heb PO-1 en PO-2 van de selectie gehaald en mag van 24-11 t/m 27-11 de GVSS gaan doen. Ik heb er heel veel zin in. Het blauwe boekje ken ik nagenoeg van kaft tot kaft.

Mijn vraag is alleen: Zijn er nog meer Airworkers die op bovenstaande data de GVSS hebben? Indien ja, waar overnachten jullie? Ik heb zelf het Mercure geboekt, maar het is natuurlijk wel zo gezellig (en leerzaam om te evalueren) om met een groep daar te verblijven. Ik arriveer zondag tegen 2100.

Groeten,

Kaizen
 
Brief ontvangen met aanbeveling voor Mercure. Alle mede GVSSers zullen daar dus waarschijnlijk ook gaan zitten. My vote goes to Mercure. Vanavond maar reserveren.
 
@ Marty: Graag gedaan ;)
Ik heb tijdens school een telefoontje gehad van het medical gebeuren. Dat betekende dus dat ik door was! Ik heb maandag al mijn medische keuring in Maarssen. Ben zoo super blij, ik heb het al van een aantal anderen van mijn gvss gehoord dat die ook door zijn, en een aantal zullen dan, mits wij allen medisch in orde zijn, mijn klasgenoten worden!

Succes allemaal.

En ik ben zo 'n ander, heb ook gehoord dat ik ook ik medisch gekeurd mag worden en ben dus door de cova. Gefeliciteerd vlieg17 en tot op de KLS:p.
 
Ik ga ook maar voor het mercure hotel.. lekker met zijn allen in dat hotel.

Morgen even reserveren, ook net het boekje doorgenomen even snel best goed te doen :)
 
Komen er aanstaande dinsdag nog leuke vrouwen voetballen? Altijd leuk namelijk...

Groetjes van FC Schwalbe

Ps.
De eerste groep gradelaars die ons heeft verslagen moet nog ontstaan (terwijl er al een groep gradelaars is geweest bestaande uit 11 voetballers van de 12 ;))
 
Komen er aanstaande dinsdag nog leuke vrouwen voetballen? Altijd leuk namelijk...

Groetjes van FC Schwalbe

Ps.
De eerste groep gradelaars die ons heeft verslagen moet nog ontstaan (terwijl er al een groep gradelaars is geweest bestaande uit 11 voetballers van de 12 ;))

Ik weet wel hoe dat komt. Jullie staan toch bovenaan op de Fair Play-ranglijst?:grijns:
 
De eerste groep gradelaars die ons heeft verslagen moet nog ontstaan (terwijl er al een groep gradelaars is geweest bestaande uit 11 voetballers van de 12 ;))

Wacht maar tot 2 december,.. Haha ik kan voor geen meter voetballen, maar we zullen zien. Losers pay the beer right? :biertje:

EDIT: Ik las ook iets in die brief over basketbal. Maar ik neem aan dat de beslissing bij de CAVV'ers ligt? ;)
 
Back
Top