GVSS data KLS

Hey Dames en Heren!


Ik zal me even voorstellen want ik ben nieuw hier. Ik ben Luchtfietser, 23 jaar en momenteel nog aan de studie. Zoals bijna iedereen hier ben ik ook bezig met de selectie voor de KLS :eek!:

Zo'n 3 weken geleden heb ik PO2 gehaald en sta nu gepland voor het GVSS op 23-04 t/m 26-04, spannend!!

Zijn er nog meer personen die voor die datum gepland staan??

Groeten en succes met de selectie!!


Luchtfietser
 
Nickdj is in ieder geval door las ik...nu nog even wachten op TheP-51Fan...

Gefeliciteerd in ieder geval:biertje:
 
P51 en Nick, gefeliciteerd!
Komt één van jullie in de oktoberklas (7-4) of gaan jullie nog voor mei?
(Er van uitgaand dat jullie door de COVA komen)
Succes bij de COVA!
 
en en ? ben je door?:rt:

hm...meestal geen nieuws -> slecht nieuws....

Maar wie weet:D misschien was TNT weer een beetje laat:p(maar dan kan je nog reageren*-)?:p)

haha groeten:biertje:

EDIT: Lees net in het andere topic dat ie door is, gefeliciteerd:biertje:
 
Hallo allemaal,


Even ter informatie:

De datum van mijn GVSS is 1 dag verschoven, dit houdt in dat ik nu van 24-04 t/m 27-04 mag :)

Zijn er intussen al meer personen die op de bovenstaande datum hun kunsten mogen vertonen in de sim??

Voor de mensen die binnenkort moeten: Heel veel succes en zet hem op!!:biertje:


Groet,

Luchtfietser
 
Sorry voor de late response, maar zoals nick vermeld ben ik door bij de gvss.
Vandaag zelfs cova gehad en nu dus wachten tot er hopelijk een positief bericht in de brievenbus valt.

edit; helaas niet door de cova, ze hadden niet voldoende zekerheid dat ik de opleiding binnen de bepaalde tijd zou kunnen afronden..
 
Last edited:
Sorry voor de late response, maar zoals nick vermeld ben ik door bij de gvss.
Vandaag zelfs cova gehad en nu dus wachten tot er hopelijk een positief bericht in de brievenbus valt.

edit; helaas niet door de cova, ze hadden niet voldoende zekerheid dat ik de opleiding binnen de bepaalde tijd zou kunnen afronden..

ZOnde...wat ga je nu proberen??
 
ZOnde...wat ga je nu proberen??

Ten eerste eens bellen en informeren naar waar deze brief op gebasseerd is, en mocht het mogelijk zijn een 2nd opnion of w/e aan vragen, dan doe ik dat. (kls blijft mijn choice numero uno en zag in een andere thread dat er een mogelijkheid voor herziening bestaat, dus dat word maandag bellen)

Zo niet word het waarschijnlijk een studie bedrijfskunde of bestuursrecht en daarna waarschijnlijk nog eens proberen.
 
Last edited:
Ten eerste eens bellen en informeren naar waar deze brief op gebasseerd is, en mocht het mogelijk zijn een 2nd opnion of w/e aan vragen, dan doe ik dat. (kls blijft mijn choice numero uno en zag in een andere thread dat er een mogelijkheid voor herziening bestaat, dus dat word maandag bellen)

Zo niet word het waarschijnlijk een studie bedrijfskunde of bestuursrecht en daarna waarschijnlijk nog eens proberen.

Uhm, wil je piloot worden of wil je les krijgen bij de KLS?

Balen natuurlijk dat je bij de KLS op het laatste moment net niet de selectie haalt, maar dat geeft wel hoop om de NLS selectie wel te halen! Waarom dan gelijk afhaken en denken aan een studie bedrijfskunde of bestuursrecht?
 
Uhm, wil je piloot worden of wil je les krijgen bij de KLS?

Balen natuurlijk dat je bij de KLS op het laatste moment net niet de selectie haalt, maar dat geeft wel hoop om de NLS selectie wel te halen! Waarom dan gelijk afhaken en denken aan een studie bedrijfskunde of bestuursrecht?

Piloot worden is het doel , maar zoals vermeld wil ik dit het liefste via de kls doen.
Dus mocht er de mogelijkheid tot een herziening bestaan, dan ga ik dit proberen en mocht alle pogingen tot niets leiden dan zien we wel verder (vandaar ook de waarschijnlijk, het zou net zo goed een poging kunnen zijn bij een andere school)
 
Piloot worden is het doel , maar zoals vermeld wil ik dit het liefste via de kls doen.
Dus mocht er de mogelijkheid tot een herziening bestaan, dan ga ik dit proberen en mocht alle pogingen tot niets leiden dan zien we wel verder (vandaar ook de waarschijnlijk, het zou net zo goed een poging kunnen zijn bij een andere school)

Go for it!!

Als je kLS wilt doen, dan neem ik aan dat je het liefst ook bij de KLM wilt instromen?

Als je die motivatie hebt, dan kun je ook gewoon NLS doen. Mits je deze motivatie kunt behouden en goede resultaten behaalt op de NLS, wordt je uitgenodigd voor de Bridgecourse van de KLM. Met goed gevolg heb je ongeveer dezelfde kansen als een KLS.

Tis natuurlijk wel de vraag hoe de toelating vanuit de NLS richting de KLM over twee jaar is.........
 
Go for it!!

Als je kLS wilt doen, dan neem ik aan dat je het liefst ook bij de KLM wilt instromen?

Als je die motivatie hebt, dan kun je ook gewoon NLS doen. Mits je deze motivatie kunt behouden en goede resultaten behaalt op de NLS, wordt je uitgenodigd voor de Bridgecourse van de KLM. Met goed gevolg heb je ongeveer dezelfde kansen als een KLS.

Tis natuurlijk wel de vraag hoe de toelating vanuit de NLS richting de KLM over twee jaar is.........

Helemaal correct, helaas was de heer die ik mocht bellen vandaag niet aanwezig dus dat word dan pas maandag, in ieder geval houd ik "gullie" op de hoogte over wat de final verdict word.
 
Jammer Appel... :niet_bli:


Ga je nu andere vliegscholen proberen of kan je de kls selectie over een paar jaar nogmaals proberen?


In ieder geval veel succes met je toekomstplannen!
 
Back
Top