GU Germanwings

Dat was ook ongeveer mijn gemiddelde en dat was voldoende op de test.

Bedankt voor je reply. Het verschilt ook of ik skytest of de cbt doe. Met de CBT kom ik tussen 75 en 80% met skytest dus 71%. Dat lijkt me wel voldoende.
 
Goed om de reacties over ppt en vmc hier te lezen! Mag ik ervan uitgaan dat dlr ook deze 'puntjes achtige' vormen op de dobbelstenen heeft? Bij skytest kwamen er nl nogal rare voorbij:1855:
Nu nog 2 dagen om voor te bereiden:rolleyes:

Dank u:biertje:
 
Zijn er nog mensen met nieuwe tips? Is de informatie over de GU in hamburg nog altijd up to date, zitten namelijk posts tussen van bijna 5 jaar geleden.

Ik neem aan dat je niet in pak hoeft aangezien het DLR test centrum iets onafhankelijks is? Een hele dag stressen achter een computer is toch wat fijner in normale kleren.
 
Lijkt me wel verstandig om in pak te gaan. De Duitsers doen dat niet allemaal, maar je geeft toch een visitekaartje af. Je doet zowel je GU als je FU bij DLR, wil je zeggen dat je bij de rollenspellen en het interview ook in je normale kloffie aan komt? ;)
Niet zo'n goed idee :)
 
Rest wat er staat klopt eigenlijk nog allemaal. Sommige dingen zijn gewijzigd, maar dit staat dan ook in latere posts.
 
@ RERA thanks voor de tip! Ik dacht dat de FU in Frankfurt werd gedaan. Het is inderdaad een goed idee om netjes te verschijnen;)
 
Back
Top