Gratis opleiding plus baangarantie

Heel jammer dat ik geen Frans kan

Een beetje wilkracht, doorzettingsvermogen plus drie maanden doorbrengen in een Frans nonnenklooster kan daar grote veranderingen in aanbrengen.

De andere keuze is het betalen van een godsvermogen en een uiterst onzekere toekomst.
 
Air France cadets make only half of EPAG’s activity. Self sponsored students and cadets sponsored by other airlines make the other half.


Krijg je toch een behoorlijke tweesplitsing denk ik.
En er kunnen er maar 8 per maand beginnen tel uit je kansen...
 
zand&grindschip said:
Een beetje wilkracht, doorzettingsvermogen plus drie maanden doorbrengen in een Frans nonnenklooster kan daar grote veranderingen in aanbrengen.

De andere keuze is het betalen van een godsvermogen en een uiterst onzekere toekomst.
Dat is ook waar: waar een wil is is een weg:D :)
 
@djanello, beginnen met je geboorte akte te vervalsen, de POTUS moet in de US geboren zijn...
 
Tsja, kletsen jullie maar ff lekker off-topic door.

Het is natuurlijk te gek voor woorden dat je jezelf diep in de schulden moet steken voor een KLS-opleiding en de rente van die studielening ook niet meer aftrekbaar is, terwijl de eigenaar van KLM zo'n opleiding volledig voor je betaalt en je ook nog eens verzekert van een baan.

De wannabee verkeersvliegertjes met èchte guts steken dus voortaan een dikke middelvinger op richting KLS en NL overheid en zoeken hun heil in la douce France?
 
Ben d'r geweest, aardig schooltje opzich wel...

Alleen de kamers daar zijn echt heeeel klein voor wat die jongens daar betalen, het eten wat je daar koopt is ook best duur, het kasteel is wel mooi, alleen erg gehorig en merville is nog saaier dan eelde.

Verder over de opleiding kan ik niets vertellen...
 
De jongens en meisjes die daar de opleiding doen op kosten van Air France betalen zelf niks, nakkes, nada.
Bovendien zijn ze verzekerd van een baan bij AF en worden ze direct opgeleid tot FO A320

Vergelijk dat eens met die dikke ton die dat vliegschooltje op Eelde je in rekening brengt met een baangarantie tot het einde van de touch down zone van Gronigen Airport Eelde.
 
al eens gedacht aan de kans dat een nederlander of belg daar binnen geraakt? Fransen zijn zo chauvinistisch dat het niet in te schatten is.
Het gaat zelf zo ver dat buitenlandse piloten niet mogen vliegen met een vliegtuig met een franse registratie

Voor de rest is het idd een super aanbieding, dus zeker proberen!!
 
Zo he! dit ga ik bijna zeker weten eens een keer proberen denk ik :| Ik ga eerst binennkort het leger in, en wil zowiezo terwijl ik in het leger zit mijn havo nog halen. En ga me nu dus extra focussen op frans... Hoop dat dit over een aantal jaren nog steeds geld..
 
Okki said:
Ben d'r geweest, aardig schooltje opzich wel...

Alleen de kamers daar zijn echt heeeel klein voor wat die jongens daar betalen, het eten wat je daar koopt is ook best duur, het kasteel is wel mooi, alleen erg gehorig en merville is nog saaier dan eelde.

Verder over de opleiding kan ik niets vertellen...

Wat moet ik me bij "ben d'r geweest" voorstellen? Heb jij daar je opleiding gevolgd? Ben je bij een open dag geweest? Want graag hoor ik hier meer over. Hoe ze bijvoorbeeld tegen "buitenlanders" aankijken.
 
Back
Top