Gezocht gepensioneerd piloot voor opstart nieuw initiatief

Fly Caribbean

New member
Wij op zoek naar een gepensioneerd piloot die kan ondersteunen met de opstart van een nieuwe airline.

Wij willen gaan vliegen met twee A319/A320 toestellen tussen de Caribbean en Zuid Amerika met als hub Bonaire. Later moeten dat meer toestellen worden.

Wij zijn op zoek naar een gepensioneerd piloot die het leuk vindt ons te helpen met dit initiatief. De regio kent en gevlogen heeft voor een Nederlandse airline ivm regelgeving.
Dat zal voor een paar dagen per week zijn en uiteraard voor betaling.

Als je dit leuk vindt dan hoor ik dat graag!
 
Owwwww, kannie wachten. Jammer genoeg geen verstand van de Bus en nog 4 jaar tot m'n pensioen. Waarom geen contact maken met de baas van Divi? Expertise te over. Of vraag wat rond in de buurt van Bona Bista, genoeg KLM pensionado's daar.

Een alternatief voor Insel is natuurlijk altijd toe te juichen. Gaat weer lekker daar momenteel.
 
Wij op zoek naar een gepensioneerd piloot die kan ondersteunen met de opstart van een nieuwe airline.

Wij willen gaan vliegen met twee A319/A320 toestellen tussen de Caribbean en Zuid Amerika met als hub Bonaire. Later moeten dat meer toestellen worden.

Wij zijn op zoek naar een gepensioneerd piloot die het leuk vindt ons te helpen met dit initiatief. De regio kent en gevlogen heeft voor een Nederlandse airline ivm regelgeving.
Dat zal voor een paar dagen per week zijn en uiteraard voor betaling.

Als je dit leuk vindt dan hoor ik dat graag!

Heb je een PM gestuurd, kijk uit naar je reactie.
 
Bonaire en de regio

Bonaire en de regio

Ik ben nog niet met pensioen, maar heb veel gevlogen in die regio. Wie weet kan ik van dienst zijn.
 
Wij willen gaan vliegen met twee A319/A320 toestellen tussen de Caribbean en Zuid Amerika met als hub Bonaire. Later moeten dat meer toestellen worden.

Gaaf idee zo'n start-up.
Was leuk geweest als ik wat bij had kunnen dragen.
Hou ons in elk geval op de hoogte van hoe het allemaal gaat.

:)
 
Bedankt voor de berichten. De keuze voor airbus is prijs, aanbod en service mogelijkheden

Ok duidelijk. Ik had gedacht dat zeker daar juist veel gevlogen werd met 737. Maar ik neem aan dat jullie goede research hebben gedaan ;) .

Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes met de startup. Altijd mooi zo een initiatief.
 
Caribbean Flyer

Caribbean Flyer

Ben je toevallig AK Keith?

Ik ben ook wel benieuwd of het nog iets is geworden. Je had me een keer een baan aangeboden ;)
 
Back
Top