Garmin Aera 500 te koop

davidwil

Member
Te koop een Garmin Aera 500 luchtvaart GPS compleet met doos en accessoires. De GPS ontvanger is compleet en in goede staat. Vraagprijs 250 euro.

GARMIN_Aera500.pdf-0-wat.png
 
Nee het is niet dezelfde als die ik een keer eerder te koop heb aangeboden (die oudere is helaas defect geraakt (opstartprobleem), die ligt hier ook nog, die mag voor 50 euro compleet in de doos van mij wel weg ;-). Deze Aera 500 is absoluut zo goed als nieuw (ik zou eigenlijk willen zeggen: nieuw) in de doos. De kaartversie die er nu op staat is van 2016 en de voucher voor het éénmalig installeren van een nieuwe Jeppesen update is nog niet gebruikt en dus hij kan deze nog eenmaal gratis worden ge-update naar de laatste kaartversie, dat kan dan de Pacific, Atlantic of een andere regio die Garmin voor het toestel aanbied zijn.

Mocht iemand interesse hebben om hem voor die 250 over te nemen (dat is hij zeker waard met de voucher erbij) , laat het mij maar even weten op; postplek (at) hotmail.com

Gr David
 
Last edited:
Garmin aera 500, yoke mount with power cable, Li-Ion rechargeable battery, dashboard mount, USB cable, cigarette lighter adapter, pilot's guide (German and English), quick reference guide (aviation), quick start manual (automotive).

Zit bovenstaande bij de prijs inbegrepen ?

Groet,

Ger
 
Back
Top