Wederom speculatief, maar als je een brandmelding hebt die niet uitgaat wil je ASAP naar beneden, geen tijd verspillen aan rondjes vliegen om fuel te lozen,
Met een mogelijke APU fire fuel dumpen, dat vereist pas stalen zenuwen.
Wederom speculatief, maar als je een brandmelding hebt die niet uitgaat wil je ASAP naar beneden, geen tijd verspillen aan rondjes vliegen om fuel te lozen,
Met een mogelijke APU fire fuel dumpen, dat vereist pas stalen zenuwen.
Mooie contrails, dat dan weer wel. :grijns:
Hoi Moreno
Dit was bij Max...NL1. Misschien kun je bij uitzending gemist NL1 het terugvinden...of wacht nee...ik zal even voor de link kijken
http://player.omroep.nl/?aflID=7616850&kanaal=tvopjepc.nl
Mocht die niet werken http://www.tvopjepc.nl/programma/1370
Programma van 04aug
Was het niet beter geweest de nadruk te leggen op een voorzorgslanding en geen crash?
We leggen bij elke PA in een abnormale situatie altijd zoveel mogelijk nadruk op crashen, en gebruiken het woord in het praatje veelvuldig.
Net als de woorden "dood" , "neerstorten" , "afgerukte lichaamsdelen" en "grote vuurbal die in zee lazert"
:dozey:
Dacht dat het industrie standaard was om bij een forced landing/ditching met voorbereiding ook een formulier uit te delen waarbij je kan aangeven of je je eventueel nog intacte organen wilt doneren en waarop je eventueel als je wilt een testament kunt neerzetten, welke de captain dan allemaal ondertekent en wettelijk maakt.
Zo doen wij het in ieder geval.