FlyDubai

I see that even if you are Type Rated they still give you a 3 year bond of $24000.

Etihad in Abu Dhabi has started doing the same thing.

Not going to be many takers.......
 
Zitten er überhaupt Airworkers bij FlyDubai?
Ik probeer zelf al een tijd een voet tussen de deur te krijgen.
Misschien is er iemand die mij op weg kan helpen met het juiste tel. nr.
of email adres?
 
Heeft er iemand nog recente ervaring met de assessment in Southampton voor FlyDubai?
Ik weet dat er al aardig wat te vinden is op pprune maar ben toch nieuwsgierig of er hier nog iemand te vinden is die recentelijk in Southampton is geweest....

Bedankt alvast!

ps. PM mag ook altijd natuurlijk
 
roden737,

Beetje laat - heb van de week gehoord van een collega van mij dat hij er binnenkort gaat beginnen.

Naar wat voor info ben je op zoek? Over de selectie weet ik niet veel, maar als je andere dingen hebt kan ik dat maybe wel even doorgeven.
 
Mr.MD11,

Probeer een iets betrouwbaarder beeld te krijgen van de eerste en tweede selectiedag.
De verhalen op pprune lopen uiteen van bijv. de complete compass test tot aan het stelt echt niks voor wel of geen wiskunde/hoofdrekenen enz..

Alle tips en insides zijn meer dan welkom!
 
Hee roden,

Ik heb even voor je nagevraagd - de nadruk werd vooral gelegd (volgens deze persoon dan) op wiskunde dingen die hij lastig vond.

Er waren ook andere testen en het is allemaal vrij uitgebreid, maar hij vond het wiskunde gedeelte het lastigste.

Hoop dat je er wat aan hebt, wanneer is je selectie ongeveer? Er gaan nl wel meer mensen van mijn werkgever naar FlyDubai, dus als je nog even hebt kan ik wel proberen nog wat meer info te krijgen.
 
Back
Top