Financiering zonder borgstelling NLS

nog heel ff dan.. :p:

Vind wel jammer dat EPST niet meer via CTC werkt..
Kan je dan helemaal niet meer bij easy komen zonder CTC of hoe zit dat? (just Curious..)

Alhoewel Oxford aviation ook wel goed in het boekje schijnt te staan.. :D

Fab...
 
Fab said:
De enigste optie die je bij de KLS hebt als je niet voor KLM wil/mag werken is Lufthansa. Weet alleen niet of je daar nou zo blij mee zou zijn (kan best leuk zijn hoor daar ,je mag nogsteeds vliegen en dat is wat iedereen hier uiteindelijk wil toch? :rolleyes:).


Of je even een nummertje wil trekken voor bij Luftie. Er zijn nog circa 330 wachtenden voor u, exclusief beloofde upgrades vanuit Cityline.

Kun je dus ECHT vergeten komende periode. Tenzij de dochter van de CEO jouw meisje is.:D
 
Fab said:
wil zelf alleen niet voor KLM vliegen :rolleyes: ). De enigste optie die je bij de KLS hebt als je niet voor KLM wil/mag werken is Lufthansa.

Buitenland lijkt me trouwens ook veel leuker. :D


Ben wel erg nieuwsgierig naar de redenen waarom je niet bij KLM wil werken. Grote kisten, goed carriere perspectief, mooi salaris, in nl blijven... lijkt mij niet erg verkeerd.

Tuurlijk, KLM is heus niet de enige maatschappij, maar ik zie niet waarom je er niet zou willen werken.
:confused:
 
Njah totaal niet bij KLM willen vliegen kan ik als wannabe niet weerstaan, mooie job dat cker. :p:

Maar om na je opleiding gelijk op ICA vluchten te vliegen als coco lijkt me niet relaxed.

Ik zou graag voor Engelse maatschappij Continentaalvluchten willen vliegen op 737 of 320 ofzo :grijns: misschien beetje lame excuus maar ik wil eigenlijk ook gewoon in engeland gaan wonen als het ff kan.. :p:

Ik heb het gehad met Nederland.. te saai hier ik wil iets nieuws.. hehhe :grijns: Daarom wil ik waarschijnlijk ook wel naar EPST..

Maar eerst maar eens horen wat ze te zeggen hebben 12 december.. :radar:

PS: Die blauwe kleur van KLM vind ik niet zo mooi staan op een jet :p:

Fab.. :D
 
ehy MROC

Ik zit zelf te denken aan EPST omdat je dan toch naar Oxford wordt gestuurd. Ook CTC lijkt me erg interresant alleen heb ik waarschijnlijk het geld niet voor en denk niet dat me ouders hiervoor gaan tekenen :(.

Jerez heb ik nog nooit wat over gehoord ik ga weer ff wat reseach doen.. thnx 4 the info :D (denk alleen dat het financieel plaatje weer tevoorschijn komt bij Jerez).

Ik heb eigenlijk echt een opleiding nodig waar ik een garantiefonds boven me dak heb wat mij weer terug brengt naar EPST.

Ben iig heel veel reseach aan het doen nadat ik bij de KLu ben afgewezen na de GVSS vlucht D, want vliegen is toch echt mijn droom (achteraf lijkt me Verkeersvlieger toch eigenlijk wel leuker, had namelijk een bord voor me kop en keek niet verder dan KLu :grijns: ).

PS: sta open voor heel veel info :p:

Fab.. :)
 
haha hoop voor je dat ze een beetje mooi is dan RTO die Duiste meisjes zijn meestal niet de mooiste :p: :D
 
RTO said:
Wordt aan gewerkt... :D
Ach, ze valt toch best mee??

betty01-4647_640x480.jpg


:D :D

MROC
 
Fab said:
haha hoop voor je dat ze een beetje mooi is dan RTO die Duiste meisjes zijn meestal niet de mooiste :p: :D

Doe mij die Oostenrijkse maar;)
 
Fab said:
Maar om na je opleiding gelijk op ICA vluchten te vliegen als coco lijkt me niet relaxed.

Volgens mij kun je er ook voor kiezen om co te worden bij KLC lijkt mij persoonlijk een leukere optie en houdt je loopbaan perspectief interessanter.
 
Gnocchi said:
Volgens mij kun je er ook voor kiezen om co te worden bij KLC lijkt mij persoonlijk een leukere optie en houdt je loopbaan perspectief interessanter.

Kiezen?? :grijns:

Als je van de KLS af komt mag je blij zijn als je co wordt op fokker 50 bij KLM anders wordt je direct op 747 als coco gezet op ICA vluchten.. niet relaxed dus.. :p:

Fab.. :D
 
ik had begrepen dat er juist een heel stel was die daarvoor bedankt hadden en toch liever op de ICA vloot begonnen. Correct me if i'm wrong...
 
Tijdens infodag KLS hebben ze mij gezegd dat je hoogstwaarschijnlijk coco wordt op ICA vluchten omdat er bijna geen ruimte is op Fokker-50. Ze hebben tegen mij gezegd (kan best fout zijn hoor) dat er per jaar misschien net 3 afgestudeerde op Fokker-50 mogen vliegen en de rest gaat naar de ICA vloot als coco. Njah ik haak waarschijnlijk af voor KLS. EPST lijkt me veel interresanter, zit niet vast aan KLM en je hebt meer kans op baan bij engelse maatschappijen :D (kan ik mooi weg uit dit kleine saaie landje :p: ).

Fab.. :)
 
?

?

Beste Fab,

Ik denk dat je allereerst eens moet proberen aangenomen te worden op een vliegschool! Waarschijnlijk zal je na een poosje wel merken dat het vinden van een baan in de luchtvaart (liefst iets met vleugels) erg moeilijk is en je echt kan solliciteren, bellen, mailen, langsgaan tot je een ons weegt, en dat allemaal zonder succes als het een beetje tegenzit. Er zijn samen met jou na het afronden van je opleiding een man of 300+ in nederland die allemaal even 'goed'....of op z'n minst even gemotiveerd waren en ook nog eens hetzelfde brevet hebben.

Maak een keus welke school je voorkeur heeft, maar ga niet scholen afkraken terwijl je er misschien ooit nog weleens selectie gaat doen omdat je niet terecht kon op de school van je keuze.

Het enige wat ik weet van de KLS is dat zoals MROC (;) marokkaans?) al zei, de nazorg er niet erg sterk is. In mijn directe omgeving heb ik samengewerkt met een aantal KLS'ers en ze beaamden dat de KLS prima is voor mensen die aangenomen worden bij de KLM na de opleiding. Helaas is er voor de mensen die het net niet redden bij de KLM weinig nazorg.
Over de EPST heb ik eerlijk gezegd enkel goede berichten gehoord. Uiteraard zijn er minnen en plussen bij elke vliegschool, maar hoe ze het doen doen ze het, de wachtlijst van de EPST is NUL!
De EPST/CTC constructie is inderdaad geschiedenis, maar dat zegt niet dat het per definitie ook minder is geworden. De CTC is vervangen door de AJFC en ook deze cursus op je CV spreekt erg aan in de UK.

Zelf heb ik NLS gedaan en merk dat de nazorg een stuk beter is geworden. De resultaten die nu geboekt worden zijn zeer positief en voorlopig ziet het ernaar uit dat de wachtlijst erg zal worden verkort. Ook zijn er genoeg voorbeelden van afgestudeerden die zonder tussenkomst van de 'nazorg' of de stichtingwachtlijst goede zaken doen en overal in europa op selectie mogen komen en het zelfs schoppen tot een mooie baan op een jet.



Goodluck
 
Back
Top