Filmpje: 747 race

Is wel degelijk echt dat filmpje van Kebab. Het was een testvlucht van een Cariboo.(spelling?) Een Canadees bedrijf werkte aan een zuigermotor naar turboprop conversie voor dit type. De crew was de control-lock vergeten. Vandaar dat het ongeval niet in de FAA/NTSB boeken staat. Misschien is er een Transport Canada link over dit ongeval. Tragisch.
 
Hoi CB,

ik gebruik Linux en zit wireless op laptop te surfen en kan jouw movie niet downloaden.
Zou je de wmv kunnen mailen of is ie te groot?

If so, dan PM ik je even.

Greetzzz..
 
TOF

Ik moet bekennen dat ik steeds zat te wachten op een stall of een onzachte kennismaking met danwel de sporthalmuur of de basket.

Vraag me we. af waar de motortjes van dat ding zaten, want ik zag geen props en weet zeker (mede gelet op de take off run) dat er geen GE-slurpers onder hingen.

Bedankt voor de link!!

WS
 
4 kleine ducted fans/props onder de vleugel

Wel lachen idd, maar ik had ook nog een kleine hoop op een carrier landing in dat net...
 
ik deed af en toe gewoon me ogen dicht en zei tegen mezelf " Ja nu gaat ie tegen de muur"

Wel erg zielig als je tegen jezelf lult :)
 
Dan had ik dat dus in ieder geval niet als enige!! Ik denk dat we zo geprogrammeerd zijn, waarbij je weet dat zo'n machine NIET moet crashen, dat het zelfs met zo'n speelgoed+ ding goed moet gaan...

Dank voor de openhartigheid.

Nu nog een tweede filmpje waarbij het WEL fout gaat :D

WS
 
Had ik zelf kunnen maken, had zelf ook een tijdje een bestuurbaar vliegtuigje. Vloog em gelijk een boom in :D
 
Back
Top