FFTC....

Status
Not open for further replies.
S

surfrules

Guest
heeft er hier Iemand ervaring met FFTC in the USA??...

Thanxs
groet

:cool:
 
Ik hoop voor je dat je deze vraag niet stelt omdat je geinterreseert bent in "het fenomeen" EFTO.
Een search laat je zien dat deze club op z'n zachtst gezegt nogal dubieus bekend staat....
 
de blauw gele vliegtuigen zie je regelmatig aan de westkust,
van wat ik heb gehoord was de training matig, heb 2 studenten gehad die overgestapt waren naar ons.

-IB-
 
Heb ooit gevlogen bij FFTC.
De baas is een NL-er, beetje vage gozer.
Ging een tijdje niet zo goed met ze had ik begrepen, maar onkruid vergaat niet.
 
FFTC

FFTC

Ik studeer op dit moment ook bij FFTC (via EFTO) Ik heb mijn PPL al op zak en ben nu bijna klaar met mijn IFR. Dus kan ik volgende week of de week erna alweer met mijn CPL beginnen!

Bevalt me prima hier. En na je CPL doe je je CFI en CFII cursus zodat jij ook weer mensen mag gaan les geven. Dit is echt top. Want zo wordt je het bijgeleerd door mensen die er nog vers inzitten. En begin nou niet te zeuren over het feit dat deze mensen geen ervaring hebben, want je wordt altijd nog gecheckt door mensen (een stuk of 5 stage checks per Rating) die al jaren op grote vlieguigen vliegen die alle ervaring van de wereld hebben.

Gegroet,
Huijsman
 
O ja, was even vergeten dat je voor lesgeven geen ervaring nodig hebt. SORRY....
Jouw instructeur heeft 250 uur, zijn instructeur had 250 uur en die heeft het ook weer geleerd van iemand met 250 uur.
Toch al gauw 750 uur dacht ik zo
"die er vers inzitten", die het kunstje zelf net geleerd hebben zal je bedoelen.:stapelge:
Je zal het op je CFI cursus wel krijgen;
ROTE-application-understanding-correlation.
Rote learning= kunstje uit je kop leren zonder het te begrijpen.
Wie vliegt er al jaren op grote vliegtuigen dan ?
 
Imo Apita; het is Rote learning, Understanding dan Application en daarna Correlation.