[EXA] Examens 2009

Ik zie Fries er ook tussen staan. Is dat een taal dan? Of doen ze tegenwoordig ook examens voor binnenmonds gemompel? :grijns:

- Slipstream
 
Nederlands was het probleem niet, Management en Organistatie was drama.

Afdoende samengevat, dunkt me :D
 
op naar piet hein en de zilvervloot,
die schoot alle spanjaarden dood.:yeehaa:

al helemaal in de geschiedenis stemming

groeten
 
Nederlands was te doen al je het goed deed.

Samenvatting mag niet uit citerende zinnen bestaan van de originele tekst.
wat doe ik, ik schrijf precies de belangrijkste zinnen uit de tekst op =)
niet eens een lulverhaal eromheen ofzo.
tja das dus al -18punten.
1 punt voor de moeite denk ik.
 
Wiskunde B was idd zwaar rot..

edit; net ff gekeken naar de antwoorden en zo slecht heb ik het toch niet gedaan:)
 
Last edited:
Morge natuurkunde..
Hope dat r niet te veel optica en krachten boel inzit.. Dit laatste is overigens wel te verwachten...
Succes iedereen:)

P.s. Nederlands was wel veel open vragen, maar dat creeert wel meer mogelijkheden voor je leraar om je cijfer wat op te krikken... mits je leraar daar zin in heeft :p

Rl
 
Natuurkunde 1,2 vwo was wel te doen vond ik. Alleen wat kleine foutjes in mondharmonica en die vage betelgeuze ster opgave. Waarschijnlijk tussen 5.8 - 7.8 (norm +1 een 6.8).

Anderen?
 
Natuurkunde 1 VWO was redelijk goed te doen. Geen echte kracht sommen, dat was wel opmerkelijk. Van natuurkunde 1,2 hoorde ik juist dat het heel moeilijk was.
 
Ja er waren helaas niet veel vergelijkbare opgaven met vorige examens, dus veel inzichtvragen. Hopen op een gunstige norm :biertje:
 
Natuurkunde 1,2 vwo was wel te doen vond ik. Alleen wat kleine foutjes in mondharmonica en die vage betelgeuze ster opgave. Waarschijnlijk tussen 5.8 - 7.8 (norm +1 een 6.8).

Anderen?

Mondharmonica vond ik juist wel te doen;) maar betelgeuze was idd vage shit maar heb r wel een goed gevoel over;) 6.0-7.0 ofzow... express niet nagekeke breng ik mezelf alleen maar meer in stress (A), Afleide van die formule van Fgravitatie kwam ik trouwens ook niet uit maarja t gaat om het eindresultaat;)

Rl
 
Gister natuurkunde gemaakt en geschiedenis.
Natuurkunde 1 VWO was goed te vond ik, duidelijke opgaven ook. Met een n-norm van 0.5 zal het ongeveer 7.5 worden. Dus in ieder geval met een 7 afgesloten :)
Geschiedenis was ook wel aardig te doen, wel veel schrijfwerk! 10 A4tjes volgeschreven... Maar ook wel tussen de 6.5 en 7.0 in ongeveer.
Nu even paar dagen rust, en dan maandag wiskunde A1,2.
 
Natuurkunde, Geschiedenis Wiskunde A12...

On behave... Welk pakket heb jij? Nooit geweten dat mensen met geschiedenis en wiskunde A12 Natuurkunde erbij konden doen :niet_bli:
 
Natuurkunde, Geschiedenis Wiskunde A12...

On behave... Welk pakket heb jij? Nooit geweten dat mensen met geschiedenis en wiskunde A12 Natuurkunde erbij konden doen :niet_bli:

Zelf ook nog nooit van gehoord nee... miss E&M met natuurkunde als keuzevak?

Rl:rt:
 
Zelf ook nog nooit van gehoord nee... miss E&M met natuurkunde als keuzevak?

Rl:rt:

Ja dat is mogelijk.

Ikzelf zit dan wel in 4 havo, maar heb als profiel E&M gekozen met als extra vak Natuurkunde en Wiskunde A heb ik laten veranderen in Wiskunde B.
En Geschiedenis zit standaard bij E&M in het pakket.

San
 
Last edited:
Back
Top