Erik

Status
Not open for further replies.
Sorry maar dit moet even:

Is HE/IMCA niet een beetje het Ajax van de
luchtvaart??

Grote mond maar verder een papieren tijger?:grijns:
 
en als je dan toch die link naar de IMCA groep op je website zet dan is het misschien ook handig om je CV er vanaf te halen. Staan namelijk spelfouten in. En je kon em nog wel eens nodig hebben binnenkort....
Hehe, die site is al zo verouderd... heb geen tijd of zin om dat nog te updaten. Jullie denken ongetwijfeld omdat ik het druk heb met solliciteren, ik denk dat ik het druk heb met mijn playmate :grijns:

effe klieren: een zin kan niet met 'En' beginnen, dus zelf ben je er ook geen held in :D
 
RayvanderHeij said:
Hehe, die site is al zo verouderd... heb geen tijd of zin om dat nog te updaten. Jullie denken ongetwijfeld omdat ik het druk heb met solliciteren, ik denk dat ik het druk heb met mijn playmate :grijns:

effe klieren: een zin kan niet met 'En' beginnen, dus zelf ben je er ook geen held in :D

Maar je hebt wel die CV van je site gehaald. Dat zijn een beetje de Vlieger streken? :p:

effe klieren: wel met Ehm... actually ...... ?
 
lef

lef

@ Ray; je hebt helemaal gelijk. Anomien schrijven is niet netjes. Helaas voor mij is mijn huidige werkgever niet zo makkelijk en dus kan het even niet anders.
Maar als ik zou schrijven zoals jij schrijft zou ik ook gewoon m'n naam publiek maken. Heb jij je wel eens kritisch uitgelaten over je werkgever? Volgens je site is het bij jou een en al geluk en dat wens ik je ook zeker toe. Maar als het allemaal een beetje tegenzit en mensen je ook nog eens belazeren dan mag je wel een kritisch nootje schrijven zonder dat dit gevolgen heeft. Erikje heeft veel (eigenlijk heel erg veel) mensen belazerd. Ik vraag me af of jij nog wel zo rustig zou zitten als ze jou gingen besodemieteren. Is het wel eens bij je op gekomen dat die mensen die onterecht geld van je wilden hebben bij BASE dezelfde mensen zijn die nu jou loon betalen? Hoe zou je het vinden als ze je nu weer gingen pakken? Er zijn mensen bij Air Exel die geld hebben betaald dat ze nu (voorlopig) kwijt zijn. Hoe vind je dat? Dat had onze vriend Tijgert wel eens kunnen zijn. Dan piept meneer wel anders. Dus ik vind dat je helemaal gelijk hebt door te zeggen dat het anomien schrijven niet netjes is, maar kijk dan wel even naar het grote plaatje en niet door dat roze brilletje.

P.s. het is in jou geval trouwens niet "bucking" for promotion maar "bending over" for promotion. Groeten aan Jan!
 
Ray heeft in zijn leventje meer dan genoeg tegenslag gehad hoor, maar dat klinkt zo zielig op zo'n site dus dat kleuren we dan wat mooier in.
Vroeger zei ik alles wat ik dacht, maar zulke politieke incorrectheid had nog wel eens wat ongewenste gevolgen dus besloot ik voortaan wat meer na te denken voor ik iets zeg.
Natuurlijk weet ik wie wie is en wat er nou allemaal wel en niet goed is aan de situatie, maar laat ik de informatie die hier anoniem wordt verspreid en wat je in de roddelpers leest nou maar even niet direct voor absolute waarheid aannemen maar wel onthouden.
Dat betekent niet automatisch dat ik een roze bril op heb.
Verder laat ik me natuurlijk niet uit over dingen waar ik niet alles van weet, dat staat niet zo slim.

p.s. ik heb last van m'n rug :grijns:
 
@Ray; ik denk dat je inderdaad wel meer tegenslagen te voorduren hebt gehad dan anderen maar het lijkt erop dat je de zaak op de rit hebt. Nu zijn er ook mensen die dachten dat ze de zaak op de rit hadden en beloofd waren dat de zaak op de rit zou blijven. Er zijn ook mensen die geld investeren om de zaak op de rit te krijgen.
Opeens komt er iemand langs, we noemen hem voor het verhaal maar even Erikje, en die toont grootse plannen en verteld de hele wereld dat hij het grootste en snelst groeiende luchtvaart concern van de wereld gaat bouwen. Enfin, drie weken en 4 faillietsementen later blijkt het allemaal een grote leugen. Het hele kaartenhuis ploft in elkaar en het hele verhaaltje is uit. Erikje heeft de nederlandse luchtvaart een bijzonder slechte dienst bewezen door met basisschool luchtvaart kennis en hogeschool arrogantie een luchtvaartonderneming de grond in te boren.

Onder andere op dit forum zijn een aantal zaken in een vroeg stadium aangekaart en uitgeplozen. Zaken zijn met elkaar gedeeld en de puzzelstukjes in elkaar gezet. Er is weinig tot niets van roddel dat niet daadwerkelijk bewaarheid bleek. Fictie werd feit. Feit is realiteit. Erikje is een boef. (sorry, weer anoniem)
 
Hierbij een snapshot uit Barend en van Dorp.

Ik wil even nadrukkelijk zeggen dat ik dit alleen ter informatie hier plaats en verdere conclusies overlaat aan jullie..

Enjoy.

Fragment BEVD
 
Last edited:
Geruchten en speculaties worden zomaar als waarheid bestempeld en daar gaat men dan conclusies uit trekken, zo kan je alles wel goed of fout praten.
Dat betekent niet dat het daarom ook zo is.

Is er niet een gezegde in de trand van een gerucht ontkennen is een gerucht bevestigen?

Teveel mensen zonder enige kennis van zaken speculeren hier dat het een lieve lust is.
Dat je het dan soms bij het rechte eind hebt is niet verwonderlijk; zelfs als je in het wild rond schiet raak je wel iets.

Je praat over uitpluizen, maar geruchten uitpluizen is koffiedik kijken.
Jomanda praktijken, je gelooft er heilig in of niet.
Ik vraag me af wat de motivatie is van sommige mensen in dit forum. Wilt men zo graag achteraf kunnen zeggen "Kijk, IK wist het! Jullie domme mensen hebben niet geluisterd!"?
Natuurlijk zullen er hier mensen zitten die zuur zijn door bepaalde gebeurtenissen, maar is hier anoniem een beetje zitten gallen echt de beste manier om iets te veranderen? Voel je je hierdoor echt beter als je gaat slapen?

Begrijp me niet verkeerd, ik kraak het hier niet af. Sterker nog, dit forum is een grote bron van informatie voor heel veel mensen, al was het maar omdat alle kranten stukjes hier worden geciteerd en interne berichten er in no time op staan. Maar hou het nou wat beschaafder en probeer wat toe te voegen aan de discussie in plaats van grappig te gallen.

Ik ga ondertussen wel lekker vliegen en genieten van mijn leven.
Ben net 32 geworden en hoorde net op de tv dat ik niet eens meer een jong-volwassenen ben maar gewoon bijna middle aged.. DAAR maak ik me druk over :grijns:
 
@Ray; veel plezier in dromenland!

p.s. Wel grappig overigens dat meerdere mensen hier in het wilde weg schieten maar wel alles raak schieten!
 
Zeg Ray, als je de Diana uit wilt hangen zet dan een forum op die ijdele website van je. (komen vast wel wat "jongens" kijken). Iedereen weet hier
denk ik wel waar ie mee bezig is.(anoniem of niet waar of niet.)
 
Ik vind dit forum heel beschaafd. Echter degene die de aanleiding is van dit alles is degene die niet beschaafd is. Ik weet zekere dat veel vliegers open en bloot en face to face een seen gesprek zouden willen hebben met Harm en Erik. Ze zouden ook diverse malen op personeelsbijeenkomsten komen echter die werden steeds weer gecancelled. Hoezeo beschaafd zijn

De enige berichten die uit hun kamp komen zijn in de trend van de borst naar voren etc. etc. Hoeveel informatie krijgen de Exelers eigenlijk zelf van hun management? Van de vliegers die ik van Exel spreek (HolandExel en Air Exel) moeten zij zelf 90% van hun informatie uit de krant halen.
 
@Wiper;
nice try, ki.. wipe my ass :grijns: (sorry, moest effe)

@B757;
Het forum is een heel stuk weggezakt in de modder in bepaalde gebieden, meer als tevoren (wellicht zijn de druiven zuurder).

@Dr.Know;
Ah.. maar als je een gek vertelt dat hij gek is zal hij altijd denken dat JIJ de gek bent... so I'm not surprised.

Maar ik neem je voorstel over, welterusten
 
Door dit soort posts van Ray zakt het forum weg. Anders niet.

Welterusten Ray! Ligt Erikje naast je? Of is het knuffelen geblazen met je playmate Jan?

P.s. ik zie dat de Tijgert in je weer terug is?
 
Last edited:
Erik de Vlieger stapt uit al z'n bedrijven

Uitgegeven: 11 januari 2005 17:52
Laatst gewijzigd: 11 januari 2005 17:55

AMSTERDAM/RIJSWIJK - Erik de Vlieger stopt als ondernemer. Hij stapt uit zijn bedrijven IMCA en Exel en stopt op termijn ook met zijn media-activiteiten. Hij blijft wel grootaandeelhouder bij Exel. Dat bevestigden dinsdag betrouwbare kringen rond de ondernemer.

"De Vlieger is 27 jaar ondernemer, heeft alles gedaan wat hij wilde, maar hij heeft er geen lol meer in. De voortdurende kritiek trekt een zware wissel op zijn gezinsleven. Hij is gesloopt", aldus de bron. Berichten over bedreigingen vanuit het criminele circuit worden tegengesproken door de bronnen rond De Vlieger.


Bron: Nu.nl
 
Hij stopt als ondernemer, maar blijft wel grootaandeelhouder?
Als aandeelhouder onderneem je niet? Dat lijkt me een tegenstrijdigheid van 2 kreten in een zin.
Dit vinden de TO TC en TUI niet leuk.


Binnen een jaar is hij weer terug met een of ander vaag projectje omdat het hem in het bloed zit... ...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top