EPST Klas van Augustus

Sierra Tango

New member
Hoi EPST'ers,

Ik ben door de selectie en begin zelf in Augustus...

Zijn er meer mensen die ook in Augustus beginnen??

Kunnen we alvast kennis met elkaar delen ;)
 
Hoi,

Ik mag ook in augustus beginnen. Heb mijn medische keuring gehad en alles leek goed te zijn.

Gr,
Mores
 
Ja ik begin in Oxford, ben benieuwd of er nog meer mensen zich melden op Airwork die beginnen bij de EPST.
 
@ST

2e week augustus ga ik naar Oxford, hoewel niet via EPST, ga ik daar mijn brushups voor de groundschool doen. Zelf doe ik alles modulair. Zie ik je wellicht daar wel.

Grtz
Stabilo
 
Hey stabilo! Wij beginnen ook, als ik het goed heb, de tweede week van augustus in Oxford. Zie je zeker daar dan wel.

Hey by the way, misschien kunnen we hier ook posten wat eventueel belangrijk is om mee nemen...

Ik heb al vernomen dat het handig is om je eigen waterkoker mee te nemen, strijkijzer, verloopstekkers (UK->NL, USA->NL), verlengsnoer (voor laptop, wekker, lader, etc), koelkast kan je daar overnemen van iemand, .....

Weet iemand nog iets anders wat belangrijk is om mee te nemen?

Greetz
 
Zelf ben ik er maar voor 2 weken. Ik doe namelijk de groundschool via distance learning, maar ben wel verplicht om 2x 2 weken naar Oxford te komen. Dus vandaar dat ik niet mijn hele hebben en houden mee zal nemen.

En daarnaast mag ik maar 20kg qua bagage meenemen, dus ben bang dat het voor mij niet zoveel zal zijn. Maar de wereldstekker is inderdaad een hele goeie.

ciao
 
Hey Sierra Tango, Ik moet zelf over 3 weken voor fase 2 gaan. Ik heb gehoord dat er nog plaats is in de klas in in augustus vertrek naar oxford, ik hoop hier bij te zitten!!!!
Nog tips voor fase 2 en 3?
Groetjes en hopelijk tot augusts!
Floor
 
Floor,

Succes met je selecties, lees het een en ander hier op airwork en als je specifieke vragen hebt dan kan je me daarvoor een PM sturen.

Tot augustus!
 
Ook ik heb vorige week woensdag al mijn EPST selectie fases gehaald. Nicole had ook aan mij gevraagd of ik de klas van augustus wilde gaan, maar ik vond het nog te vroeg. Ik moet namelijk nog wat zaken regelen met mijn huidige baan :) Op dit moment ben ik gescheduled voor de klas van november :) CU there then.
 
Hey!
Ik heb vorige week fase 3 gehaald, nu nog wachten op de medische keuring op 3 juni.
Ik werd wel al voor de november klas ingeschreven, maar omdat ik zo snel mogelijk wilde beginnen sta ik ook op ''stand-by'' voor augustus (die zit dus vol op het moment). Er is wel een redelijke kans dat ik bij deze klas kan komen omdat er nog wat onzekerheden waren over een paar mensen. Maargoed eerst nog de medische keuring en dan hoor ik wel verder :p
 
Heb gister de sim gehaald en mag dus ook beginnen bij EPST. Ik ga in november naar Oxford, als alles medisch goed zit.

Joep
 
heb gisteren de sim gehad, maar ging neit helemaal goed. Ik mag het nog wel een keer over doen en wanneer dat is moet ik zelf weten... dus nu even bedenken hoe ik eht ga aan pakken en dan moet het lukken!!
 
ik ben er ook bij in augustus, maar we hebben al kennis gemaakt !! Gebruikt iemand van jullie vatsim ? groeten
 
Hoi Loco Marco, hier Sierra Tango ;)

Gebruik geen Vatsim.

Onze klassenvertegenwoordiger... ga je nog iets van een dagje gezellig samen organiseren? Hapje of drankje ergens

Groet
 
Hallo klasgenoten,

Ik vind het in ieder geval een goed idee om iets af te spreken voordat we naar Oxford gaan. Gaat de klassenoudste dit regelen? Of neemt iemand anders dit op zich...

Gr,
Mores
 
hey Jongens , ik ga dit regelen, ik moet alleen nog het email hebben van die kerel die in Canada zit en dan nog van die andere die er niet bij kon zijn.. Ik laat jullie spoedig meer weten ! Waar komen jullie vandaan eigenlijk ? groeten,

Marcoloco
 
Back
Top