EPST fase2

oke, bedankt voor die info;)
gefeliciteerd c-j!
Ik wil echt zo graag naar de epst, het totale gevoel is heel erg goed bij de school en de mensen.
 
@ c-j

Ik heb trouwens al een medische keuring gedaan en voor die longfunctietest moet je in een buis blazen. Dit moet met een bepaalde kracht, zodat ze aan een grafiek kunnen zien of je longinhoud en longkracht voldoende zijn.
 
@ c-j

Ik heb trouwens al een medische keuring gedaan en voor die longfunctietest moet je in een buis blazen. Dit moet met een bepaalde kracht, zodat ze aan een grafiek kunnen zien of je longinhoud en longkracht voldoende zijn.

Klopt, ik had zelfs iets van 105% :D dus bovengemiddeld, rook ook niet en sport vrijwel elke dag...

ps: ik ben trouwens als het goed is (medical binnen) ingedeeld in de januari klas van EPST-Oxford
 
nice nice nice:) gefeliciteerd en veel succes, haha. Ik hoop ook in die klas of die erna te komen, maar januari zal wel al snel vol zitten.
 
Oke... longfunctie moet in orde zijn. Ik sport nl. 5 a 6 dagen per week.
Ik hoorde dat het bij sommige keuringen d.m.v. een fietstest word afgenomen.

Weet iemand om welke medische redenen de meeste afwijzingen zijn?

@jekie: Alvast succes met de rest van de selectie!
 
Oke... longfunctie moet in orde zijn. Ik sport nl. 5 a 6 dagen per week.
Ik hoorde dat het bij sommige keuringen d.m.v. een fietstest word afgenomen.

Weet iemand om welke medische redenen de meeste afwijzingen zijn?

@jekie: Alvast succes met de rest van de selectie!

C-J, bij je medical meten ze je longinhoud, je moet diep inademen en dan door een buis verbonden met het meetapparaat uitademen, je hoeft niet te fietsen. (Ik niet in ieder geval)

Mij is verteld dat de meeste afwijzingen bij de medical door minder goede ogen of oren komen.

Groeten,
FF
 
Ik heb gister gehoord dat ik al 18 september voor fase 2 mag:D en dus de 19e voor fase3;)
Nog people die ook op deze data te maarssen moeten zijn?

Groeten,

Jeroen
 
Ik heb aankomende dinsdag (en hopenlijk woesdag) de tweede selectiefase. Ik moest eigenlijk eerst pas op 28 oktober, maar ik ben pas gebeld en nu kan ik dus 16 September al.

Groetjes

M Verhoeckx
 
Ik heb aankomende dinsdag (en hopenlijk woesdag) de tweede selectiefase. Ik moest eigenlijk eerst pas op 28 oktober, maar ik ben pas gebeld en nu kan ik dus 16 September al.

Groetjes

M Verhoeckx

Oke! Succes in iedergeval!
Ik was eerst ook op 28 oktober maar ik mag dus donderdag en vrijdag:D
Laat even weten hoe het is gegaan!

Groeten,

Jeroen
 
Veel succes met je Fase 2 man, ik woon trouwens 10 km van je vandaan, Bergambacht :biertje:!

Oké, Maar ik ben trouwens niet door naar fase 3. Ik was te stil tijdens de groepsopdrachten, dus ze konden niet bepalen of ik een teamplayer ben.

Jammer, maar ik mag het gelukkig volgend jaar opnieuw proberen. Alle andere dingen zoals de intervieuws en de testjes die je moest maken waren allemaal goed.

MVG,

Michael Verhoeckx
 
Last edited:
Back
Top