EPST fase2

Hey nicolai...
Gefeliciteerd! Erg leuk dat je het gehaald hebt! Weet je al wanneer je zou kunnen beginnen in oxford?

Ik zat inderdaad in de ochtendgroep. Ik had 11 juni voor mn simherkansing gemoeten maar omdat ik vorige week ziek terug ben gekomen uit spanje heb ik een simles gemist waardoor ik de test de 11e niet kan herkansen. Erg vervelend. Had graag de 11e gegaan omdat ik dan tenminste weet waar ik aan toe ben. Maarja..
Morgen heb ik mijn eerste simles en nu maar hopen dat ik z.s.m. fase 3 mag doen!

gr,

C-J
 
Ik ben helaas niet door... Maar ik ga het volgend jaar zeker opnieuw proberen!

Zoals ik het vernomen heb zijn er van de 10 personen die uitgenodigd waren, 4 door gegaan naar Fase3. Van de 4 personen die Fase 3 gedaan hebben is er eentje aangenomen, moest er een over een jaar terug komen, een mocht zelf weten wanneer er herkanst werd, en een laatste is afgevallen.

Ik weet niet of iemand dit kan bevestigen, want ik heb dit via via gehoord?
 
Goed dan kan ik aankomende dinsdagavond hier dus tips van jou lezen!... Had jij een goeie score op je COMPASS? Ik had 29... Mager geloof ik?
 
Heb het gehaald vandaag en mag morgen voor FASE3 :kiss:

Nog even een vraagje, moet je de klimmende bochten (bijv.) ook timen of willen ze gewoon, dat je 1000ft/min stijgt en 30gr. bank aanhoudt bijv?
 
joepie

joepie

Heb het gehaald vandaag en mag morgen voor FASE3 :kiss:

Nog even een vraagje, moet je de klimmende bochten (bijv.) ook timen of willen ze gewoon, dat je 1000ft/min stijgt en 30gr. bank aanhoudt bijv?

YEEEEESSSSSSSSSSSS fase3 in één keer gehaald, heerlijk zeg :cool:

Diegene die daar met mij waren vandaag voor fase3, even pm-en (of hier posten) met je uitslag, ben wel benieuwd namelijk :D
 
YEEEEESSSSSSSSSSSS fase3 in één keer gehaald, heerlijk zeg :cool:

Diegene die daar met mij waren vandaag voor fase3, even pm-en (of hier posten) met je uitslag, ben wel benieuwd namelijk :D

Gefeliciteerd!:) Ik ga in de eerste week van
augustus voor de tweede fase, dus ik hoop je dan nog 's in het vliegtuig tegen te komen.:rt:
 
Hey Terminal Veloci,

Ik ben ook uitgenodigd voor Fase 2 in de eerste week van augustus. Zijn er ook nog anderen voor die week (op 6 augustus?)
 
Heren:D

Ik ben eergister door de eerste fase gekomen met 33 punten bij compass en 5 fouten bij de tech test. Over de compass was ik dus wel tevreden omdat ik eerst het idee had dat het wat minder was gegaan. Over de tech test was ik niet tevreden, maargoed het was voldoende dus op naar fase 2 en 3;) Ik heb beide fases pas op 28 en 29 oktober. Aangezien ik mijn propedeuse heb gehaald (aviation studies, HvA) ga ik nu maar werken. Mensen die fase 2 of 3 binnenkort hebben, veel succes en hopelijk tot in Oxford;)

Groeten!
 
haha oke. Zijn er nog meer mensen die 28 oktober moeten? En weet iemand misschien toevallig tot wanneer de klassen zo'n beetje vol zitten?
jeroen
 
Last edited:
jeeh:)

Fase 3 gered! Donderdag a.s. mijn medische keuring @ Schiphol-Rijk.

Weet iemand hoe de longfunctietest afgenomen word?
 
@ jekie

Gister is mij bij EPST verteld dat er in de januari klas nog plaatsen vrij zijn. De klas daarvoor (november) zit al vol.
 
Back
Top