EHHV goes Asphalt

CSI Hilversum. Prima speurwerk!

Ik heb me tot wat algemeenheden beperkt, maar mbv dit rapport zou het toch eenvoudig moeten zijn om de verharding te realiseren. Ik ben heel benieuwd!
 
Ik had al eerder gericht gezocht naar het rapport, maar ik kon het nergens vinden. Ook niet op de site van de gemeente Wijdemeren. Vreemd als je bedenkt dat het betrekking heeft op een groot openbaar project. Maar goed, ik moest info hebben over Bilthoven en zie daar!

Tip:
Sla het rapport op op je computer. Het zal me niets verbazen dat ze het offline halen als ze er lucht van krijgen dat wij het nu ook kunnen lezen. Wij (vliegende bezoekers EHHV) zijn immers gebaat bij de inhoud. En er zijn mensen die alle plannen rondom het vliegveld niet leuk vinden. Waaronder de inwoners van, en dus de gemeente, De Bilt. (Zie post 138)
 
Last edited:
Ha cc, goede tip.

Ik ben dezelfde mening toegedaan en het zou me niets verbazen als bepaalde groepen ons liever in het duister laten!

Aan de andere kant hebben wij als burger wel recht op inzage op basis van de Wet Openbaarheid bestuur!
 
Wat je niet weet wat er is, kun je ook niet vragen om in te zien...

Met andere woorden: het verbaasd me niks als er af en toe een openbaar stuk "per ongeluk" verdwijnt. Fouten worden nu eenmaal gemaakt, nietwaar? ;)
 
Ha cc, goede tip.

Ik ben dezelfde mening toegedaan en het zou me niets verbazen als bepaalde groepen ons liever in het duister laten!

Aan de andere kant hebben wij als burger wel recht op inzage op basis van de Wet Openbaarheid bestuur!

Gewoon op grond van artikel 3 WOB verzoekje indienen. Gemeente schrikt zich de ...... en komt echt wel met de benodigde informatie op de proppen. Zorg wel voor een duidelijke en concrete vraag omtrent het benodigde document.
 
'Snelle bouw Ter Sype mogelijk'
Gepubliceerd op 20 mei 2008, 17:09
Laatst bijgewerkt op 20 mei 2008, 17:10

LOOSDRECHT, HILVERSUM - De nabijheid van Vliegveld Hilversum hoeft geen beletsel te zijn voor de bouw van vijfhonderd woningen (plan Ter Sype) in Loosdrecht. Dat stellen de Vrienden van het Gooi.

De vereniging noemt de huidige koppeling van het bouwplan en de wijziging van het banenstelsel van Vliegveld Hilversum 'merkwaardig' en 'oneigenlijk'. ,,Het bouwplan wordt gebruikt als hefboom om uitbreiding van het vliegveldje mogelijk te maken.''De Vrienden stellen, dat er 'voor de hand liggende mogelijkheden' zijn om Ter Sype snel te realiseren.

De eerste behelst de opheffing van de 'verkeerd liggende' start- en landingsbaan (recht op Ter Sype aan). ,,Leg eventueel ter compensatie van de sportvliegerij een extra grasbaan aan op de plek waar de verharde baan nu is ingetekend.'' Een andere optie is het teruggeven van het vliegveld aan de natuur 'conform de oude afspraken tussen Hilversum en de provincie Noord-Holland'.

Bron
 
Gaan we het dan toch echt meemaken?

http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=87636&tmcsTrackingInfo=$AYaYLZt3e7XYK9Iicj3tgH8d8TXcq0gUCvcO8_X5YHW9_4tpAtaIMCjtegon80bJGKN5WyuBES_iyMgXdAHzuaU_Ej8NEfVg8R95sKULh8bnZWQeWu_7kcWmB8BFoTIiM4xjWUMXAMCzI-VBk2FNGPf7TGpKgKQwKe8FDL7grg1$
 
Gaan we het dan toch echt meemaken?

http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=87636&tmcsTrackingInfo=$AYaYLZt3e7XYK9Iicj3tgH8d8TXcq0gUCvcO8_X5YHW9_4tpAtaIMCjtegon80bJGKN5WyuBES_iyMgXdAHzuaU_Ej8NEfVg8R95sKULh8bnZWQeWu_7kcWmB8BFoTIiM4xjWUMXAMCzI-VBk2FNGPf7TGpKgKQwKe8FDL7grg1$

Dit soort geluiden laat ik graag doorklinken in mijn oren:D.
 
Ik ga pas juichen als ik de club bel voor een kistje en men mij verteld dat het veld gesloten is i.v.m. de aanleg van de baan, maar het heeft er alle schijn van dat er schot in de zaak zit! ;)
 
Anderhalve maand later heb ik niet echt het idee dat er schot in de zaak zit.... Hoor er niets meer over in de media. Iemand nieuws?
 
Niets meer gehoord. Ik ben inderdaad heel benieuwd hoe het gaat aflopen. Ik hoop alleen niet dat een overlandje net als op andere velden richting de € 20,- gaat in het weekend. Ter vergelijking : Bergerac: € 3.50, Hannover : € 15.00.

Of we hebben te vroeg gejuicht of geen nieuws is goed nieuws. Wie het weet mag het zeggen!
 
Back
Top