Een baan!!!

is het eg zo moeilijk om een baan te zoeken in ken mensen die afgestudeert zijn en dan gelijk een baan hebben als piloot
 
Nou rigid,

Check de post van Whitelabel maar een paar posts boven die van mij en dan kom je een vraag tegen, die ik voor de duidelijkheid ook nog even had gequote...

Ben toch nog niet zo seniel als ik lijk! ;)

P.s.\edit- ik zie nu wat je bedoeld: Die lieve Whitelabel stelt zijn vraag op twee plaatsen...
 
Cb, ik zit 5 jaar rechts (3jr 757, 2jr 737) en met een beetje geluk wordt het 2007. Wel wat anders dan de verwachting bij aanname (dat was 2004...) maar los van ontslag nemen, is daar niets aan te doen. Op dit moment hebben we de grootste aannamegolf ooit en het ziet er naar uit dat het nog groter zal worden.
 
Met een beetje mazzel zitten we dan tegelijkertijd links;)

Ik had gehoopt ook al dit jaar aan de beurt te komen maar wij hebben een beetje een backlog, niet in de minste plaats door aannames van gezagvoerders van buitenaf. Dus het kan altijd nog erger moet je maar denken! :rolleyes:
 
superr man!! moet een geweldig moment zijn zodra je te horen krijgt: Meneer MileHige u bent aangenomen :D


pilot freak:rt:
 
je weet dat ik het je gun jonge!

congratz nogmaals. dat je maar vele "lullige piston" uren mag maken op die 73 :D

Ik vlieg je denk toch nog steeds voorbij. (geen idee hoe hard die 73 gaat)

mijn flightplan zegt iig 460 KTAS. zal wel ergens in de buurt zijn.

Erg blij voor je. een jaar geleden stonden we nog met een biertje voor het meer! Wie had het gedacht.
 
Zo hey het even wat posts geduurd voordat ik doorhad dat jij het was.
Je weet hoezeer ik het je gun maar dat wil niet zeggen dat ik eis dat wij binnenkort nog eens een rondje proxima parada.... doen in Amsterdam of zo.
 
thanks!

en flyhigh,

Erg blij voor je. een jaar geleden stonden we nog met een biertje voor het meer! Wie had het gedacht.

tja, dat was een bizar moment. allebij koos arbeitloos een huwelijk, op t randje van persoonlijke faillissement, een alcohol roes...

en straks allebij in een jet! :D

en ik weet wel zeker de jouwe hoger EN sneller kan!

m.h.
 
Hey M.H.!

Ik las net je post! Geweldig nieuws man! Het is je van harte gegund en zeker verdiend! En nu lekker RVSM vliegen! Haha... Mocht ik een keer gaan repositionen met Trans, dan laat je me wel ff voorin kijken toch!.... J/K!

Nogmaals gefeliciteerd!!

:rt: :rt: :rt:
 
Proficiat MH!!

Ook ik heb zeer onlangs na ongeveer even lang wachten het geweldige nieuws mogen ontvangen dat ik als f/o aan de slag mag bij Trans...

Ik moet nog beginnen maar ben nu al in de wolken ;)

Wanneer start je met de opleiding?

Grt

4tex:grijns:
 
Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben ook een van de gelukkigen die is aangenomen bij Transavia! Ik begin 13 maart in Oslo.
Heel veel plezier en tot in de crewroom!

Kassie :)
 
Back
Top