Eeehh...klopt dit?

Há Há Há Há AMS base, wat een grap!!!
Ze moeten eerst maar MUC en FRA enigszins bezet krijgen met genoeg co´s...
Gaat nog wel een paar jaartjes duren...............
 
Hmm.. En daarbij wordt dan ook nog de halve proceedingstijd betaald, en daarbij ook nog meer diensttijd, daardoor ook minder rusttijd. Én het is niet Duitsland;)
Hoe graag ik het ook zou willen zie ik het echt niet gebeuren de komende tijd.. Denk ook dat de prioriteiten bij Clh op dit moment (en de komende tijd) even ergens anders liggen.
Of heeft iemand iets anders gehoord??
 
Dat met naar het buitenland proceeden/stationering gaat Finanzamt-technisch niet, iets met de belasting over de tickets ofzo..
En als die bureacraten zeggen nee , dan is't nee in Duitsland.
 
Zijn ze zo wanhopig op zoek naar nieuwe vliegers?? hmmm... toch maar binnenkort ff daar proberen dan

Ja!
Kreeg onderstaande brief van de week bij de post., nadat ik 7(!) jaar geleden ooit ben afgewezen. Destijds was mij verteld dat het dan definitief einde oefening was voor wat betreft CLH. Kennelijk komen ze daar nu van terug...

Sehr geehrter Herr ...

Sie hatten sieh vor langerer Zeit bei uns beworben und haben damals leider den zweiten Teil des Auswahlverfahrens nicht bestanden.

Fur einen begrenzten Bewerberkreis gibt es nun die Moglichkeit, soweit bestimmte Voraussetzungen erfullt sind, das Simulator Screening zu wiederholen.

Wir freuen uns sehr Ihnen mitteilen zu konnen, das Sie diese Voraussetzungen (u.a. geringe Flugerfahrung beim ersten Sim Screening) fur eine ernute Teilnahme am Auswahlverfahren erfullen.

Die GU, die Sie bereits positiev durchlaufen haben, wird Ihnen anerkannt. Nach einem erneuten, dann positieven Sim screening, mussen Sie anschlieBend noch an der Firmenuntersuchung und am Medical/drogenscreening teilnehmen.

Wir wurden und sehr freuen, wenn Sie noch Interesse an einem Arbeitsplatz in einem CLH Cockpit haben!


Ik heb bedankt voor de eer...
 
Hey! Gaat de goede kant op zie ik! :D

Hopelijk gaan meerdere airlines dit als voorbeeld zien en volgen! ;)

Hoe zit het nadat je aangenomen bent? Hoe zien de cijfertjes er dan elke maand uit? (ab-initio bedoel ik dan) zie dat veel mensen er niet over te spreken zijn maar niemand post harde cijfers!

groetjes!
 
Zit hier nu iets meer als een jaar. Bruto is inclusief 30-40 overuren zo rond de 6000. Netto blijft dan iets rond de 4000 over.

Grtz
Clown
 
4200 bruto.. Met overuren e.d. houd ik netto gemiddeld 3500 over.. werk nu half jaartje bij deze tent



Zit hier nu iets meer als een jaar. Bruto is inclusief 30-40 overuren zo rond de 6000. Netto blijft dan iets rond de 4000 over.

Grtz
Clown


aan jullie uren te zien neem ik aan dat jullie hier beide ab-initio zijn begonnen?
Zo ja, dan begrijp ik niet waar men over klaagt... mooi salaris toch?

allebei in munchen trouwens?

groetjes!
 
Ja in MUC gestationeerd. Maar ik ben er (nu al) achter gekomen dat het niet alleen om geld gaat. Beetje jammer als je "zoveel" verdient maar geen tijd hebt om het uit te geven of ervan te genieten door de hoeveelheid werk.. Desalniettemin prijs ik mezelf hier heel gelukkig!
 
Ja in MUC gestationeerd. Maar ik ben er (nu al) achter gekomen dat het niet alleen om geld gaat. Beetje jammer als je "zoveel" verdient maar geen tijd hebt om het uit te geven of ervan te genieten door de hoeveelheid werk.. Desalniettemin prijs ik mezelf hier heel gelukkig!

Hoeeel werk dan? Toch allemaal maar mooi om ervaring op de toen en je uren bij elkaar te sprokkelen?
Hoeveel uur maak je ongeveer (gemiddeld) in de maand als ik vragen mag?

groetjes
 
Last edited:
JFI; Las een interessant stuk met Juergen Raps over LH-piloten bedarf in de AERO INT Feb editie

KACE, HERMA, CANDYJET, Hoe wordt deze man binnen LH gewaardeerd?
 
Back
Top