Easy vraagjes..

Denk dat ze eerder kijken naar je totaal aantal uren. Heb je slechts 500 uur total (weet het precieze niet uit mijn hoofd) dan kom je er alleen via CTC-cadet scheme/WINGS.

Het stond ooit allemaal op de website van easy...


***edit***
Ter correctie op het bovenstaande.
De link in mijn volgende post (scroll down) schijnt minimaal 500 uur total te suggereren. Onder de 500 moet je dus naar CTC. Maar hoe het nou zit als je al een rating hebt, maar nog geen 500 uur total (en dus of je dan met CTC-cadets kunt 'concurreren') weet ik niet.
 
Last edited:
met een type rating a320 kom je een heel eind bij easy (vooral als je er ook al wat uren op gedraaid hebt), schijnt dat ze erg zitten te azen op airbus jongens met uren.
 
Heb wel iemand die iets voor me doet, heeft echter tot nu toe niet tot iets geleid. Heb een jaar gelden gesolliciteerd maar het lijkt een beetje stil te staan...

Bedankt voor de info!
 
Nogmaals......de aanhouder wint!

Serieus, mail ze nog eens, bel , etc.
Je moet eens weten hoeveel CV's ze per week ontvangen.
Laat je nog een keer aanbevelen.

Succes :D
 
WW1

laat die persoon die jou heeft aanbevolen even een babbeltje maken met zijn base captain, en via hem kun je meestal de application doorduwen.
Althans dat werkt hier in LGW.
 
kermit said:
Laat ik het iets nuanceren: Er bestaat een lijst voor DTM maar ik ben ervan overtuigd dat je door de juiste kanalen aan te boren je positie op die lijst kunt verbeteren.

Dat vind ik perfect uitgedrukt. Helemaal mee eens.

Whoop whoop :
met een type rating a320 kom je een heel eind bij easy (vooral als je er ook al wat uren op gedraaid hebt), schijnt dat ze erg zitten te azen op airbus jongens met uren.

Tijdje terug met een van de dames over gehad, en die zei dat ze alleen type-rated jonges met minimaal 500 uur willen (omdat ze geen jongens willen die eeven een rating kopen en no-hours binnenlopen).

Heb wel iemand die iets voor me doet, heeft echter tot nu toe niet tot iets geleid. Heb een jaar gelden gesolliciteerd maar het lijkt een beetje stil te staan...

Laat die persoon recruitment opbellen en vragen hoe het ervoor staat. volgens 'het systeem' moet recruitment binnen 3 weken aan hem laten weten of ze iest met je willen. Als dat niet is gebeurd ben je waarschijnlijk achter de verwarming gevallen:D
 
Hey Cb.

wat ik bedoelde met mijn post is dat als je een rating hebt op de Bus met daar ook wat uren experience bij dan heb je helemaal een streepje voor. inderdaad willen ze geen boys met alleen een rating, dat heb ik ook gehoord van 1 van de selectie dames.
maar ik reageerde meer op de post van RTO over de kansen van iemand die 300 tot 500 uur 'On Type' heeft.Die kansen zijn namelijk een heeeel stuk groter

WW
 
tja alleen moet je na het behalen van die losse type ook nog eens betalen om die 500 uurtjes ergens te mogen maken.
dus die uren koop je dan toch ook gewoon net zoals je dat met je type doet.
hebben ze daar bij easy dan ook weer bezwaar tegen?
 
Back
Top