Beste vliegers,
Ik heb een dringend verzoek voor meer info en ervaringen.
Betreft het volgende: Ik heb een EASA licentie, met A320 rating. Deze is helaas net 3 maanden verlopen. Ik woon op de Nederlandse Antillen en ben net aangenomen bij een maatschappij. Zij gaven voorheen aan dat het geen probleem was dat mijn licentie is verlopen, want met een aantal recurrency sessies extra kon ik gewoon een lokaal brevet aanvragen met de LPC check + mijn verlopen licentie.
Dit blijkt dus helemaal niet het geval. De luchtvaart autoriteiten willen een geldig EASA license, met rating valid. Deze omzetten en vervolgens de recurrency nogmaals doen in een FAA sim center.
Is er iemand of kent er iemand een EASA gecertificeerde TRI/TRE in Florida e.o.? Of heeft er iemand tips hoe ik dit het snelst/goedkoopst kan doen?
Hoe het er nu naar uitziet moet ik heel snel naar NL, LPC doen, wachten op licentie in NL, terug, lokaal antilliaans brevet aanvragen en dan nogmaals een recurrency doen in Miami.
BVD, Eagle-Eye.
Ik heb een dringend verzoek voor meer info en ervaringen.
Betreft het volgende: Ik heb een EASA licentie, met A320 rating. Deze is helaas net 3 maanden verlopen. Ik woon op de Nederlandse Antillen en ben net aangenomen bij een maatschappij. Zij gaven voorheen aan dat het geen probleem was dat mijn licentie is verlopen, want met een aantal recurrency sessies extra kon ik gewoon een lokaal brevet aanvragen met de LPC check + mijn verlopen licentie.
Dit blijkt dus helemaal niet het geval. De luchtvaart autoriteiten willen een geldig EASA license, met rating valid. Deze omzetten en vervolgens de recurrency nogmaals doen in een FAA sim center.
Is er iemand of kent er iemand een EASA gecertificeerde TRI/TRE in Florida e.o.? Of heeft er iemand tips hoe ik dit het snelst/goedkoopst kan doen?
Hoe het er nu naar uitziet moet ik heel snel naar NL, LPC doen, wachten op licentie in NL, terug, lokaal antilliaans brevet aanvragen en dan nogmaals een recurrency doen in Miami.
BVD, Eagle-Eye.