Doodbloeden CLH !!!!!!!!!!!!

Ik wiil ook niet meer, 3 procent per jaar over 5 jaar, is dik22 procent, en natuurlijk alles wat we in hebben gewisseld, proceedings, dusseldorf, etc
 
Echter hun krijgen een factorisering van 1,2 vanwege het korte vliegen(net of een 737 langere legs heeft dan ons), dit houd in na 63 blockuren zit hij bij ons in de overuren. Vorige maand had hij 33 overuren, en kreeg er 4500 euries voor!!!!!!!!

Als dat ECHT zo is , dan kunnen we CLH een proces aandoen.Da's namelijk ongelijke behandeling- Gelijk werk=gelijk loon.

Maar zoals ons aller Harry van Raay altijd zegt : Er is een tijd van komen en er is een tijd van maken dat je wegkomt!KTV of ergens anders heen , je kan het niemand kwalijk nemen dat 'ie er van tussen naait.
De TK kan trots op zichzelf zijn , alsmede dat tuig uit Neu-Isenburg.
 
Daar heb jij dan weer een punt:grijns:
Maar zonder gekkigheid , zoiets mag wettelijk gezien absoluut niet.
Meer info , a.u.b?
 
Iemand nog interesse in info over NetJets?

Groeiend bedrijf
Rooster 6/5, max 50 dagen per kwartaal
1st year FO Eu 56500
Per diems Eu 70
Snelle upgrade
Afwisselend werk
Wonen in NL, DUS, Keulen, FFM, Hamburg of toch liever Barcelona?

:D Erik
 
Nu je het zo aanbiedt... wil ik best wel weten wat een FO bij jullie nu netto kan verwachten. Netjets heeft op dit moment een zeer aantrekkelijk pakket maar ik moet wel weten of ik het kan betalen ivm hypotheek, studieschuld, etc.

Als je me dat en een rooster zou willen pm-en ( ik stuur je met plezier 1 terug als je wilt weten hoe bruin het gras aan de andere kant is :D ) zou me dat behoorlijk verder helpen.
 
Iemand nog interesse in info over NetJets?

Groeiend bedrijf
Rooster 6/5, max 50 dagen per kwartaal
1st year FO Eu 56500
Per diems Eu 70
Snelle upgrade
Afwisselend werk
Wonen in NL, DUS, Keulen, FFM, Hamburg of toch liever Barcelona?

:D Erik

Erik, zonder dollen...nu je hier zo werft. Kun je niet iemand bij PZ inlichten dat er grote onvrede heerst bij de CLH FO´s. Ze kunnen zo meerdere 4 à 5000 Jeturen de man binnenhalen. Elk veld in Europa zo´n beetje gezien, waar jullie ook op opereren. Een infodagje om ons te werven zeg maar. Wellicht zit er ook nog een leuke kluif voor jezelf aan vast.

Ik ben geinteresseerd in ieder geval. Ik moet alleen jullie rooster in mijn privéleven zien te breien.
 
Denk dat je op 4300 netto moet rekenen als copiloot. Dat is ook de reden dat ik ben gegaan. Heb nu netto wat ik bij clh had met doppelbesteuerung. En werk ook nog veel minder en die lange autoritten de hele maand kan ik gelukkig ook vergeten.
 
Ik heb ff gekeken naar het verleden en gevonden. op 7 januari 2005 heb ik dit al voorspeld. Toen was ik te stom om te helpen donderen was de VC nog heilig en ik moest maar snel lid worden om mij goed te laten inlichten dat dit alles niet zomaar kan. Nou ja nu is het dan zover nu zijn we ineens alle wakker? Dus de VC is toch niet meer zo heilig? Beetje laat wakker geworden jongens? Succes met het doornemen van alle optie´s . Ik heb geen optie´s ik blijf, ik doe als laatste het licht uit. het komt zoals Mayerhuber wil. Als M tegen onze GF zegt spring, vraagt onze GF jawohl wie hoch? Servus
 
Als eerstejaars co, krijg je een netto maandsalaris van zo'n 3150 euro (op basis van 56500 bruto per jaar, 25% flat-rate tax in Portugal and gemiddeld 8,3% National Insurance in de UK). Daarbij krijg je nog 70 euro per dag, gemiddeld 1120 per maand. Totaal is dat 4270 euro per maand, netto.

Daarvoor werk je 50 dagen per kwartaal. Mijn werkdagen voor januari-maart '07 zijn:
3-8 jan
14-19 jan
25-29 jan
4-9 feb
15-20 feb
26 feb-3mrt
11-16 mrt
22-27 mrt

In de huidige Indoc zitten 6 nederlanders, dus dat gaat goed! Samen met de Belgen zitten we op 25% van de vliegers. Ik zal recruitment eens tippen... hoor het wel als jullie nog meer willen weten.

Erik
 
Ik heb gemaild met iemand van Recruitment (goede suggestie van waarde collega CE550B!). Zij gaan binnenkort Roadshows houden om zieltjes te winnen. Eind maart schijnen o.a. Dusseldorf en Munchen aan de beurt te zijn. Als ik de precieze data te horen krijg, zal ik ze hier posten.

Erik.
 
Herma,

Ik vind het wel enigszins vreemd dat je een tijdje geleden die TK (en met name Patrick P) van ons nog helemaal de hemel in prees na die schijt deal berederung crj 900 waardoor bij ons voor de blijvers de perspectieven volledig in der hose zijn gegaan en nu zit je lekker makkelijk te lullen dat we dan maar naar een ander bedrijf moeten gaan als we het niet naar ons zin hebben! Bemoei je nu maar gewoon met je eigen zaken bij cargo!
Ben ook in de ver.di gegaan. Tijd voor een revolutie!

Cheers!
 
Als eerstejaars co, krijg je een netto maandsalaris van zo'n 3150 euro (op basis van 56500 bruto per jaar, 25% flat-rate tax in Portugal and gemiddeld 8,3% National Insurance in de UK). Daarbij krijg je nog 70 euro per dag, gemiddeld 1120 per maand. Totaal is dat 4270 euro per maand, netto.

Daarvoor werk je 50 dagen per kwartaal. Mijn werkdagen voor januari-maart '07 zijn:
3-8 jan
14-19 jan
25-29 jan
4-9 feb
15-20 feb
26 feb-3mrt
11-16 mrt
22-27 mrt

In de huidige Indoc zitten 6 nederlanders, dus dat gaat goed! Samen met de Belgen zitten we op 25% van de vliegers. Ik zal recruitment eens tippen... hoor het wel als jullie nog meer willen weten.

Erik
Holy crap....:yeehaa:
 
we gaan toch niet onze pas afgeven voor een bedrijf als netjets????

Ik dacht dat we hier gingen knokken, heb met uwe k gevlogen gisteren, die embrears wordt over 2 weken getekend waarschijnlijk, worden er dus 30. Waar die heen gaan is niet, en ik zeg NIET besloten. Die komen in begin 2009 pas. Iedereen die voor dat de bom hier barst vertrekt is volgens mij veel te vroeg. Er kan ook nog steeds iets heel moois uitrollen. Ik zou zeker niet nu naar general aviation gaan vanaf cityline.

Ook onze management heeft nu door dat de co's niet weg moeten en dat we heel snel nieuwe krijgen, zodat we clh weer om kunnen turnen naar een groeiend bedrijf. Ik wou alleen dat iedereen wakker werd en druk gaat leggen. Zo hoort dat soms, zodat er wat nieuws en moois uitkomt, niet dat iedereen naar een 2ehands bedrijf vanaf Lufthansa clh gaat. De eerste 2 zijn al weer terug van Condorberlin, en de eerste 2 hollanders die gewisseld zijn naar cityhopper komen nu ook weer terug, echter achter aan de lijst weer. Zo zie je maar weer, we hebben het hier zeker niet slecht, en voor de lange baan is clh veel beter dan wat voor een bedrijf maar ook.

Wel moeten we druk leggen voor een beter CAO en dienstplan. Die overgansverzorging komt ook zeker bij ons, dat weet ons management ook wel dat dat moet. Met deze dingen voor elkaar dit jaar denk ik dat je hier gebeiteld zit, en ik als 7e stufe heb nooit onder de 4900 per maand netto met vol belasting in duitsland, wel getrouwd en belasting groep 3, maar toch. Daar komt nog een verhoging dit jaar bij op. Dit bedrag had ik vorige maand met nul overuren en 600 brutovergoeding voor ziektedagen.

Dus niet in paniek wisselen, maar zorgen dat we het nog beter krijgen hier, en dat er weer perspectief komt voor de CO's. Daar moeten we onze energie insteken, en niet in druk wisselen. Je weet absoluut niet wat je weggooit.

Groetjes Edgard Zwarteveen
 
. en de eerste 2 hollanders die gewisseld zijn naar cityhopper komen nu ook weer terug, echter achter aan de lijst weer. Zo zie je maar weer, we hebben het hier zeker niet slecht, en voor de lange baan is clh veel beter dan wat voor een bedrijf maar ook.

Even rechtzetten; Voor zover ik t weet is het er maar 1 en dat lag zeker niet aan KLM/C, hoe graag men dat ook zou willen geloven.

Met de reclame die jullie hier maken voor CLH lijken er weinig redenen te zijn om VRIJWILLIG bij CLH onder aan de lijst te beginnen als je bij een bedirjf bent binnengestapt waar er wel duideljke perspectieven zijn toch?
 
we gaan toch niet onze pas afgeven voor een bedrijf als netjets????

Want?

Ik dacht dat we hier gingen knokken, heb met uwe k gevlogen gisteren, die embrears wordt over 2 weken getekend waarschijnlijk, worden er dus 30. Waar die heen gaan is niet, en ik zeg NIET besloten.

I told u so...maar ja, wie, laat ik het anders zeggen, wat is uwe f? Juist je baas en die kan moeilijk een lelijk verhaaltje ophangen. Met dat soort gasten moet je helemaal oppassen in hun uitspraken.

Dus niet in paniek wisselen, maar zorgen dat we het nog beter krijgen hier, en dat er weer perspectief komt voor de CO's. Daar moeten we onze energie insteken, en niet in druk wisselen. Je weet absoluut niet wat je weggooit.

Groetjes Edgard Zwarteveen

Wie zegt dat er in paniek gewisseld wordt, hoe denk je zelf hier als CO de boel beter voor elkaar tekrijgen, zonder eigen vertretung? Ik ben (nog) niet bij Ver.di, maar kun je me vertellen of die zoiets gaan oprichten? Pas dan is er iets wat erop moet gaan lijken.

Ed, we hebben het hier niet slecht, ben ik met je eens. Ik denk alleen dat de toekomst er (nog) niet super positief uitziet. Bedrijfseconomisch zou men clh het liefst alleen op FRA en MUC willen laten opereren. Sterconcept aan de anderen overlaten (GWI enzo). Wij met onze kostenstrukturen doen dan alleen nog feeding. KTV is dan ook dichterbij. Maar clh blijft dan niet dezelfde vlootgrootte houden als nu. Dit is slechts 1 vd velen scenario´s. Maar geen irreeelle. Als je dan nu al dit meeweegt in je beslissing om wel of niet te gaan, dan noem ik dat geen paniek, maar een tijdige afweging, om niet bij die andere club ook weer achteraan de lijsten te staan.

Voor jou zou veel co´s die weggaan juist positief moeten worden ontvangen, omdat je dan nu veel geld uit de onderhandeling kan slaan. Di t zal daarna zijn weerslag hebben op de toekomst van clh. Ik ben zelf dan ook niet zo gebrand om 30% erbij te krijgen. Liever de LoL en overgangsverzorging geregeld en mijn DUS stationnetje dan een wurgcontract op termijn waarin staat dat ik weliswaar cpt kan worden, maar dan alleen in FRA of MUC.

Ik hoop voor mezelf dat er dit jaar toch echt eens duidelijkheid gaat komen waar de koers van clh heengaat. De rest volgt dan wel weer vanzelf.

groet rob
 
Dat CLH in de toekomst weer zou gaan groeien kwa aantallen kisten, heb ik nog nergens horen vallen.
Niet bij PP en de rest van onze VC-TK, en ook niet van iemand vanuit de 3e verdieping te CGN.... Wat dat aangaat zijn zelfs onze beroepsmatige optimisten, PP & co, zelfs heel bescheiden geworden.

Het enige wat ze elke keer weer zeggen: Dat men bezig is met een programma dat CLH weer aantrekkelijk moet maken voor FO's. Hoe, dat zeggen ze niet, maar dat heeft meer met het feit te maken, dat ze het zelf niet weten dan dat ze het niet willen zeggen. Want als met "Entwicklungsmöglichkeiten für FO's" een kantoorbaan te CGN bedoelen, dan geloof ik echt niet dat daarvoor iemand warm gaat lopen of een mogelijke wissel uitsteld...
 
Back
Top