DLR-Cityline

hendrik81

New member
he luitjes,

Ik moet dus ook op voor de DLR voor cityline.. Ik zit een beetje in dubio wat ik nou precies het beste kan doen...ik moet 28feb al op voor de BU kreeg ik vrijdag te horen... :eek!: Ik overweeg naar S&P te gaan, maar ik betwijfel of er nog plek is voor die tijd...

wat zijn jullie ervaringen met voorbereiden en hoe hebben jullie dit precies gedaan..? Zou je zeggen, probeer de selectie datum te verschuiven naar een latere datum, om zo toch naar S&P te kunnen gaan, of kan ik het net zo goed zelf voorbereiden...?

Sorry voor de hele lijst met vragen, maar ik zou iedereen ZEER erkentelijk zijn voor wat info!!!! :radar:

THANX!! hendrik
 
Hallo Hendrik, welkom op dit board.
Je hoeft hier een vraag maar één keer te stellen om antwoord te krijgen. Dezelfde vraag die je in meerdere andere threads hebt gepost, heb ik verwijderd.
Veel succes gewenst met je selectie.
 
Hallo hendrik,

Ben zelf in 2003 naar S und P geweest. Was de beste investering die ik in mijn carriere gedaan heb.

Groet KL
 
ok dank....ik had ze al gebeld, maar ze zitten vol t/m juni...! T wordt nu ATTC...maar toch bedankt voor de tip!
 
Nou Hendrik81, je kan beter dan cityline ff uitstellen en wachten totdat S&P plaats heeft dan naar ATTC gaan, die hebben echt kein Ahnung. De plaatsen bij cityline blijven nog wel ff vrij daar cityline wegens slechte toekomstperspektieven en betaling nu bij andere duitse maatschappijen achter blijft.
 
...is t echt zo ernstig...?!ik heb ook wel van mensen gehoord dat ATTC oke is. Ik zie t niet echt zitten om mn selektie uit te stellen tot juli, to be quite honest...
 
zwartkijkers heb je overal hendrik, daar zou ik me niet door laten leiden.

ATTC is ook ok voor de eerste ronde. Het is het standaardwerk wat daar plaatsvindt. heb je die 2 niet voor nodig. Voor de derde ronde is die club wellicht wel beter. Ik heb destijds ATTC gedaan waar die 2 de eerste ronde deden. Daarna zijn ze zelfstandig gegaan. De derde ronde voorbereiding was toen een drama bij het ATTC Frankfurt. Hamburg zat toen vol, waar zij het deden. Maar voila, ook zonder hen is het gelukt.

CLH zoekt zich suf naar nieuw personeel. Er is veel animo, maar er vallen er teveel af op het moment. Helaas.

Ik zou zelf nooit zo´n selektie uitstellen, je weet nooit wat er nog tussenkomt.

Suc6.
 
Ik zou ervoor zorgen dat je ergens de actuele testen op het internet vindt en me dan suf oefenen tot eind feb. Veel meer doe je bij ATTC ook niet namelijk. Ik zou de sleectie er ook niet voor uitstellen.

Succes
 
Hendrik, ik sluit me bij de bovenstaande aan, gewoon suf :passed: oefenen! Niet uitstellen, het blijft natuurlijk de luchtvaart....:bwah:

succes!
 
oke..duidelijk...ik ga me suf oefenen!! Misschien iemand titels/links/cd-roms waarop ik me dan kan suf oefenen...je schijnt de daadwerkelijke DLR (BU) testen te kunnen krijgen/kopen/regelen, weet iemand hoe..:)

dankdankdank!!!
 
Via de niet zo officiële netwerken is wel wat te vinden. eMule, keyword DLR en lufthansa ab initio en je hebt zo het één en ander. Of het de real deal is, kweenie. Zag er aardig uit. 38 en 15mb bij elkaar.
 
En de rest?

En de rest?

Trouwens, mocht ik succesvol door de DLR komen...hoe ziet t traject er verder dan eigenlijk uit...? Begrijp van sommigen dat je eerst een Termin krijgt voor de sim en daarna voor je FQ?? Of is t vice versa.. Ik heb trouwens al een training geregeld voor de FQ (althans optie erop..:p: ) , maar hoe zit t met die sim...geloof toch dat je een stuk moet sturen op een CRJ-sim...lijkt me nuttig om dat ding alvorens je grading al eens van binnen gezien te hebben...kan dit ergens, tegen een werkloos-piloot-tarief ofzo?!..:p:

nou, alvast bedankt voor de reply'tjes!!

groet hendrik
 
Bij CST zelf. Uurtje lessen voor je grading..... Kost iets van EUR350,-. Zou je CST effe moeten bellen/mailen voor de zekerheid.
 
Back
Top