Directeur Exel Aviation Group gearresteerd

Gruezi,

Over de site geen stijl gesproken....dit heeft nog redelijk verband denk ik met de huidige onderwerpen....stond op Tros Radar site....komen weer namen van cees, Norman Kleine, en het zou me niet verbazen als binnenkort ook Harm P aan dit illustere rijtje word toegevoegd.....en als je Cees wil bellen in de bak, kijken hoe het gaat met hem.....kijk maar aan het einde van dit artikel......

Adè aus milka land


*****Begin Artikel********

"Ik ben zelf ooit heel nauw betrokken geweest bij Air-Holland in de periode 1999-2000.

Ik heb toendertijd ook meerdere malen met de huidige eigenaar van ah3 contact gehad, zijn naam is Cees van Dormael, al vlug wist ik het zeker dat deze Cees gewoonweg niet te vertrouwen was, had altijd van die vreemde figuren in de directie zitten en bedacht de gekste dingen beloofde van alles maar kwam nooit niks na.

Het is voor mij niet vreemd dat ah3 nu zo goed als failliet is, het is toch te gek voor woorden dat die tent meer als 22 mio euri schuld heeft, gewoonweg schofterig. Ben zelf nog steeds werkzaam in de aviation industrie en werk bijna dagelijks samen met de vliegtuiglease maatschappij ILFC, hier heeft ah3 ook enkele mio euri schuld indien ah3 niet tot betaling overgaat dan gaan ze het gewoon bij Cees prive halen in Apeldoorn. ILFC is gewoonweg flink door Cees en zijn companen voor de gek gehouden en dat moet je nu eenmaal niet doen met Amerikanen

En dan Air Holland Travel NV op curacao hier is een of andere Norma Kleine directeur, deze directeur geboren in Suriname heeft volgens het uittreksel van het handelsregister in Curacao geen vaste woon of verblijfplaats!!!!!! Ik durf er bijna gif op in te nemen dat er geld van tickets is weggesluisd. Deze Norman Kleine is samen met van Dormel de bedenker van het Air Holland garantiefonds

Ik adviseer aan toekomstige reizigers naar de Antillen om voortaan te boeken bij de KLM want dan weet je zeker dat je vliegt. Boek ook nooit bij de Dutch Caribbean Airlines te Curacao, want de kans dat je strand is momenteel 95%, deze directeur van Dutch Caribbean Airlines dhr. Mario Everts is net zo gek als Cees van Dormael van Air Holland, deze 2 heren hebben de vremde handelswijze om handel te drijven zonder het in bezit te zijn van financieele middelen.


Ik vindt het heel spijtig dat er honderden mensen zijn gestrand met een ah3 ticket het enigste wat ik voor jullie kan betekenen is om het mobiel nummer van Cees van Dormale te geven 06-53434315

VEEL SUCCES " ( http://www2.trosradar.nl/?url=forum...+holland&sid=40fedc1d4335e7596341289da3f9f7fb"

******einde artikel**********
 
leuk hoor door dit gezeik komt ook een bijna zekere doorstart van VBIRD in gevaar, zie luchtvaartnieuws.nl, investeerders hebben er met al deze geruchten geen zin meer in om ook maar enigszins geassocieerd te worden met luchtvaart. Thanks for nothing guys..
 
HaHa, dat geloof je zelf toch niet hé usairhost? Inversteerders hebben maar 1 belang en dat is geld verdienen. Hoe de wereld ergens tegenaan kijkt zal ze worst zijn. En er wordt echt niet minder gevlogen hoor sinds Harm P. in de lik zit.

Onderhandelen en voor zo weinig mogelijk geld iets te pakken krijgen, dat is wat men nu doet!
 
Sorry USAirhost...

Ben (zelfs al ex VBird werknemer) het met RTFM eens......Als ze willen, nemen ze VBird toch wel....maar ja...wat heeft VBird nog te bieden....geen AOC ..geen traffic rights...geen vliegtuigen...alleen een boedel, en wat personeel dat hoopvol thuiszit ( sorry jongens). Dus het zal zeker niet door deze geruchten tegen gehouden worden, de naam is sowieso al besmeurd door alles wat gebeurd is. Is beter met een geheel iets te komen ( ook niet raadzaam op dit moment) dan met een besmeurde naam verder te gaan ( zie AH)

Groet
 
Cousin Avi said:
Gut wat schattig dat jij het zo dapper voor je baasje op neemt! Misschien had De Vlieger beter zijn CEO moeten controlleren i.p.v. de hele dag te internetten en te posten op dat sneue ´forum´ van hem!

Lemme guess, jij ben t zo iemand die net tig-duizend pleuro´s geinvesteerd heeft in zo´n mooie Embraer ´jetjock´ type rating en je hoopt nu met gespande bilspieren dat de olievlek rond AH/HE zich niet verder uitbreidt.

Beter lezen neefje,
ik neem het niet op voor mijn baasje, wijs jou er alleen maar op dat je niet de juiste dingen opschreef.
Ik vind het treurig dat vanaf de kant van onze directie er nog geen memo of wat dan ook onze kant is opgekomen rond deze kwestie. Dat EdV geen duidelijk standpunt in neemt kan ik overigens wel begrijpen, want in nederland is het nog steeds zo dat je onschuldig bent tot het bewezen is.
HP heeft de schijn zeker tegen zich, een inval wordt niet zo maar gedaan, maar er zijn nog geen bewijzen op tafel gekomen.

en over dat tweede punt heb je verkeerd gegokt, maarja dat kan je niet weten als je hier op deze site nog maar een jaartje rondhobbelt. no hard feelings.
 
In de Volkskrant van zaterdag 11-12 staat onder meer:

"Volgens justitie heeft de zaak van Harm P. niets te maken met de drugszwendel bij Air Holland. Ingewijden weten te melden dat het zou gaan om een zaak met debiteuren bij Dynamic Exel, een onderdeel van de Exel Aviation Group waar particulieren en bedrijven vliegtuigen kunnen huren."
 
Hey RD,

Dat is ook het punt denk ik, als je niet weet of de naam VBIRD wel onbesmet is of blijft vermoed ik zo, als je dan poen investeert in de naam en er komt eventueel nog ergens een ijsberg bovendrijven en er dreigt een kans dat je dan een malafide uitstraling krijgt, dan ben je mooi het zaadje, kiezen ze wellicht toch eier vor das geld en kunnen ze net zo goed van scratch overnieuw beginnen, naja we merken het wel..groet Zimmy voor me ok, later dude, verder is hier persoonlijk alles ok, vlieg lekker vanuit DUS en kom begin volgend jaar nog wel ff langswaaien bij Alex doen we ff biertje, Gruezi!
 
Last edited:
Ring Ring!

“Hallo met Art”.
”He Art met Bongile, alles goed? Tijd niets gehoord van je jongen. Zeker druk aan het werk in het mooiste kantoor van de wereld niet waar?”
A. “Ja Bongi druk druk druk, maar je was me net voor ik wilde je net bellen!”
B. “Geeft niet man ik snap het wel”
A. “Wat een toestand nu weer met EAG vind je niet?”
B. “Ja Art dat kan je wel zeggen. Hier zit je als CEO van Imca niet op te wachten” “Was dat gedoe met Air Holland nog de ver van mijn bed show, dit gebeurt nu binnen je cluppie en dat mag je dan gaan oplossen. Een hoop gedoe en aan werken kom je niet meer toe”
A. “Hoge bomen he, je weet het wel”
B. “Tja zeg dat wel maar nu moet er wel een duidelijk statement komen anders gaan de media maar door met gissen, raden en suggestief berichten”
A.”Nou jongen dat suggestieve moet nog maar blijken, waar rook is……………”
B. “Zou kunnen Art, maar gewoon even afwachten”
A. “Trouwens Bongi, nog steeds geen baan in de luchtvaart?
B. “Nee Art, niks voor mij, ik beheers een heel ander kunstje, maar dat wist je toch al”
“Goed jongen ik ga je ophangen. We wachten in spanning af op de berichten van komende week” “Oh ja vind je ook niet dat er een hoop gif in de berichtjes zitten op dit forum?”
A. “Ja een hoop gif, maar ook een hoop taalfouten, zal wel met emoties te maken hebben”
B. “Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Door emoties vergeet men de zaken waar het echt om gaat”
Tot gauw!!

Klik
 
Back
Top