De stand van zaken [Deel 7]

Status
Not open for further replies.

Wepz

New member
Ik trek mijn handen er vanaf, de professionaliteit is de laatste tijd soms erg ver te zoeken. Als er mensen zijn die de stand van zaken willen overnemen, drop a PM!
 
Last edited:
Netsies Wepzz ;) Tis mij een grote eer om hier de eerste post te plaatsen!:cool: O ja, en over mijn eigen stand van zaken kan ik melden dat ik eerst even 200% voor de afronding van mijn VWO ga en dat ik 6 juni weer moet bellen voor nieuwe PVS afspraak...........ZIN IN...:D !!
 
Nou, dan heb ik de eer om de 2e post hier te plaatsen :)

Veel succes met je examens Anne! Ik moet zondag weer bellen voor m'n PVS. :rt:
 
Ik zal het lijstje PVSers maar compleet maken!!
Ik moet ook zondag weer contact opnemen in de hoop dat het eindelijk eens doorgaat.

Anne succes met je examens!!

grtzz
 
Succes iedereen hopend dat jullie de selectie met positief resultaat afronden.

Ciao Jimmy
 
Even ter update: Anne vliegt nu bij ons en die jongen komt er wel. Gouden gozer. Dus schrap m maar van de lijst. Gr Avi.
 
Avi8tor said:
Even ter update: Anne vliegt nu bij ons en die jongen komt er wel. Gouden gozer. Dus schrap m maar van de lijst. Gr Avi.


Met een deel van de post ben ik het wel eens!!.....:D haha lolzz maar wat betreft dat schrappen van de lijst...:confused: umm ik heb wel de ambitie om voor half Augustus onder een ander rubriekje te staan ja.
Vandaag stappen in Leeuwarden
People enjoy your free day today :D

Laterss,
AW
 
All the best to you Wous!

@Anne
Wat doe jij bij SAA? Gaan toch niet zomaar andere kant inslaan hé?!
Btw. wanneer kunnen we nou een keer die taart gaan afleveren? Volgens mij begint ze trek te krijgen! :D
 
Wepz said:
All the best to you Wous!

@Anne
Wat doe jij bij SAA? Gaan toch niet zomaar andere kant inslaan hé?!
Btw. wanneer kunnen we nou een keer die taart gaan afleveren? Volgens mij begint ze trek te krijgen! :D

Een taart afleveren in Soesterberg of ....?
Dat zou ik namelijk ook nog een keer doen als ik er door zou komen:).

Hoelang heeft het bij jullie eigenlijk geduurd voordat jullie uitslag kregen van de medische testen?
 
Waus good luck with the EMVO ;)

@ Wepz: Is dat een serieuze vraag....:1855: ???? Hahaha die taart komt er wel, zit daar maar niet over in. Weet namelijk iemand die daar heel erg zin in heeft:D :D Iemand die ook heel erg graag mee op stap had gewild he "lafaard" :grijns:..... hahaha

Latersss,
AW
 
@ Anne
Ik weet dat je graag SE wil vliegen en daarbij denk ik niet aan een veredelde slagroomklopper met 160PK. ;)
Achteraf ook lekker makkelijk om te zeggen dat mij een mail is gestuurd maar die ik nooit heb gehad :D! Vergeten en vergeven zeg ik maar altijd.

@Cool Koen
Medisch, het blijft een apart verhaal. Duurde bij mij precies een maand, maar sommige hebben wel 3 (!) maanden moeten wachten. ;) Nog even geduld dus, jij hebt net CMH gehad? In principe maakt medisch niet uit, want wat ik hoorde schijn je lang te moeten wachten op je PVS.

gr.
"Lafaard"
 
Zo hey, net vlogen (volgens mij) twee Spitfires hier over m'n huis. In formatie, eentje met afgeronde vleugels en eentje met hoekige. Gaaf :) Was alleen nét te laat om ze nog een beetje goed te zien.

Had ik nou maar m'n muziek wat zachter staan want ik hoorde het gebrom te laat :(
 
ehh size... "slagroomklopper" ?:)

Voel je je soms lichtelijk aangesproken voor t geen jij dadelijk gaat vliegen op curacou:p hehe:)

aju!

Oh, enneh... nog dauwgevlogen, daar op Teuge vanochtend?:)
 
Even duidelijk zijn he, een heli vlieg je niet die bestuur je. Het is en blijft een hoop oud ijzer dat zich min of meer in dezelfde richting door de lucht beweegt. :D
 
Bla Bla bla.... als Den Haag jou op n apache of n andere schroefmachine had gezet ben ik benieuwd of je hetzelfde had gezegt haha:)

mzlls, :grijns: :grijns:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top