De nieuwe naam?

@ Berven:

no-no's: alles waar de woorden 'Holland', 'Exel' of 'Bird' in voorkomen.

Ik neem aan dat Stevie slim genoeg is om iedere associatie met bovenstaande namen te voorkomen.

Héé Stevo, welkom terug!
 
Steven says:

Daag Doei oude contracten
Tot nooit weerziens & doei dienstjaren
Doei & toedeloe pensioenclaims
Bedankt en doei Exel Technics

...Ik geloof dat de nieuwe naam redelijk voor de hand ligt en verdacht veel op TUI Airlines Nederland gaat lijken.


DAN - Doei Airlines Nederland


of was het Neverland?
 
Zal wel weer een grootte sticker over heen geplakt worden die er na tien vluchte weer af begint te blakeren!!!...:grijns:

check die AHX maar!!!...;)

latorssssssss:D
 
nja, het beestje heeft in ieder geval weer een nieuwe naam.......



......om te besmeuren in luchtvaartland:D

sorry, ik hoop gewoon van harte voor al het personeel dat ze hun werk kunnen voortzetten met een goed contract op zak en dat "drie maal is scheepsrecht" voor het management opgaat....zoniet, dan kielhalen ;)
 
Verrassende naam!

ARKE FLY?????

Wellicht een duur marketing bureau die dit verzonnen heeft. WORLD OF TUI is ten einde, ARKE staat op.

Met de keuze van deze naam, zullen de niet gelieerde TO's aan de TUi groep, definitief geen stoelen kopen bij ARKEFLY.
"U heeft geboekt bij een GLOBE-OAD reisburo een OAD pakketreis, U vliegt echter met ARKEFLY".

Met de keuze van deze naam, is de TUI groep op zich zelf aangewezen. We zullen zien hoe dit zich ontwikkelt.
Mijns inziens is de enige reden waarom ARKEFLY is opgericht, het feit dat svdh zich niet wil onderwerpen aan de grillen van de KLM groep. Een andere reden (lange termijn) kan ik niet verzinnen
 
ArkeFly gaat denk ik wel zorgen voor een dutchbird-effect.... Andere to zullen dan echt niet hun stoelen daar onderbrengen... Was stevenair geen optie?
 
:grijns: :grijns: :grijns: :grijns:

Nee, want die naam zou NIEMAND toch serieus nemen;)

Steefje heeft waarschijnlijk een hoop betaald en wil graag serieus worden genomen in de grote luchtvaart...... Als je wat langer had meegelopen had je OOK cynisch zijn geweest Steefje.

Het gaat de grote bazen er niet om banen te behouden maar om (niet schrikken Steefje) GELD!!

Het beste wat jou en de andere Exel mensen had kunnen gebeuren NA het de Vlieger effect was volledige afsluiting en een nieuw bedrijf dat niet met de puinhopen van Exel verder zouden gaan. Klinkt hard maar het zou in mijn bescheiden mening het beste zijn voor jou en de anderen.

Een grote gemotiveerde groep die niet argwanend zou zijn.
 
Back
Top