De nieuwe naam?

Dr Know

New member
Misschien een leuk moment om stil te staan bij de mogelijkheden voor de nieuwe naam van de luchtvaartonderneming voorheen bekend als HLN en HXL.


Mayday airlines?

Stevie's Slackers?

TUI Tragedy?


Andere suggesties?
 
Iets met TUI in de naam is niet waarschijnlijk. Men is er op het hoofdkantoor inmiddels achter dat die naam niet leeft in Nederland. De borden "World of TUI" worden alweer van de gevels van reisburo's verwijderd en vervangen door het vertrouwde Arke of Holland International. Mag wat kosten uiteraard.

Ook al is 't een werknaam, ik vind TAN wel leuk (ondanks dat er TUI in staat). Has a nice ring to it. En natuurlijk is de dubbele betekenis wel grappig gevonden.
 
Here's a few

Here's a few

Try these Steven ;)

Not air holland

air holland 6

Steve's World Airlines

Steveair

Guess?

Airwork Airlines

NoName

Broken Wings

Broken Dreams
 
Mooie namen zeker

Mooie namen zeker

Jullie hebben erg mooie namen bedacht, maar wat dacht jullie van de naam: NedBird?

Of zeker misschien Holland International, die vind ik wel echt een internationale naam voor een chartermaatschappij, als ook cezelfde naam van een reisorganisatie.

Kijk maar eens naar België, bij TUI airlines Belgium, en de naam op de romp staat Jetair van de Belgische reisorganisatie.

Maar zoals de naam van Air Holland wordt het niet meer. Er zijn wel leuke namen die door Steve en zijn werknemers kunnen bedacht worden om de naam te dragen als een luchtvaartmaatschappij.

Dutch International Airlines is wel een mooie topeaselijke naam.

Kortom we zien wel wat het wordt.
 
Yo,

Ik heb me al die tijd stil gehouden, maar nu komt het echt mijn strot uit.

Jullie gunnen mensen helemaal niet de kans uberhaupt iets op te bouwen, alles is bij voorbaat al k*t!!

Wees verdorie eens blij dat iemand naar de mogelijkheid kijkt om een airline in de lucht te houden (en mede de mensen van de straat).

Dat het geen KLM gaat worden (qua arbeidsomstandigheden) dat kan ik je nu al op papier geven, maar ik weet wel 100% zeker dat we (lees de medewerkers) er alles aan doen om er een professioneel en gerespecteerd bedrijf van te maken.

Dus nogmaals: stop met dat geouweh**r, en geef de toko de tijd om er iets van te maken.

Groeten Steef
 
Ja, Steef. Nee, Steef, Tuurlijk, Steef. Doen we direct Steef. We zullen het niet meer doen Steef. Verder nog iets Steef?

P.s. Wie is Yo?
 
Wees verdorie eens blij dat iemand naar de mogelijkheid kijkt om een airline in de lucht te houden

Ik wist niet dat HXL een doorstart maakt; wat ik gelezen heb, is dat er een nieuwe maatschappij komt. Dus welke airline wordt in de lucht gehouden? Oh ja, HXL op dit moment, totdat alles geregeld is om TUI Airlines de lucht in te laten gaan.
Top prestatie, hoor!!! Heel luchtvaartminnend Nederland is daar dankbaar voor...
 
Onlangs heeft iemand of een bedrijf op de veiling van de Dutcbird restanten het www domein en de naam gekocht.

Het zal toch niet..........................?

B.
 
@ Steef,

Je moet een forum niet gebruiken om serieus op mensen in te praten. Iedereen probeert altijd t negatieve overal van in te zien, zeker hier, er wordt veel teveel geouwehoerd in luchtvaart Nederland.

Als ik jou was, zou ik denken: Laat ze maar lullen. Aan je ratings te zien is t de bedoeling dat je gaat vliegen bij die club, en als het wel goed gaat kom je toch over een poosje nog eens lachend op dit topic terug?

Wat ik zeggen wil: wind je niet teveel op over dingen die hier gezegd worden!

Good luck.
 
Yupzzz, heb me altijd wel aardig in kunnen houden, maar nu kwam het gewoon de spuigaten uit (toch netjes na 4,5 maand....)

TUI houdt momenteel HXL in de lucht, we hadden natuurlijk ook met zijn allen (samen met DBR mensen) op straat kunnen staan.

Groeten Steef
 
Last edited:
NKWATG,

Net klaar met de NLS dus zeker op zoek naar een baan, maar die verwacht ik niet op een bulletin board te vinden. Mensen die ik ken die theoretisch gezien wel iets zouden kunnen regelen kotsen dit soort boards uit.

Als Steef op de 1e BBQ was (volgens miiiijjjj wel.... not sure) ja dan kennen we elkaar ja. Heeft overigens allemaal weinig met t verhaal te maken...

@ Steef You're right, benieuwd hoeveel mensen hier met jou willen ruilen...
 
MD11man said:
@ Steef You're right, benieuwd hoeveel mensen hier met jou willen ruilen...
Je kan die vraag ook omdraaien: "Steef, ik ben benieuwd met hoeveel mensen je hier zou willen ruilen?" :)
Sorry, ik kon het niet laten. Good luck!
 
Back
Top