Probleem is dus dat er omgekeerd geen cargo slotjes op FRA kwamen..... dus geen level playing field!
Ja, maar dat is dus de vraag. Atsma heeft het dáár namelijk nergens over! Zou juist een goed punt zijn geweest.
[beschouw maar als deleted] Wat Cpt.Oveur al aansprak: Kreeg KLM ze niet, of wilde ze ze niet, omdat ze die kisten toch niet vol krijgen? (Ook LH vliegt met een relatief lage frequentie naar FRA, en dat ook met soms vrij kleine kisten)
Als je een Fokker stuurt, dan lijkt het er meer op dat er sowieso weinig vraag is naar deze verbinding, en heeft ook de KLM geen zin deze slots te blokken en daarvoor dure kisten in te zetten. [/tot hier]
Kreeg KLM ze niet, of wilde ze ze niet, aangezien ze (ze being AF/KLM) sowieso al de vrachtdivisie willen reduceren? Heb laatst al een krantenstukje gelezen waar AF/KLM de vracht als verloren beschouwen, in vergelijk met BA/Iberia en LHC, en zich op het passage-vervoer willen concentreren. (1 linkje, maar niet precies dat wat ik bedoelde: AF/KLM-Cargo loss)
Want of het nu om passagiers-frequenties of cargo gaat, lege vliegtuigen heen en weer sturen blijft duurder dan ze in de woestijn te parkeren.
Last edited: