Dances With Clouds

bizar...

bizar...

Ook ik heb het verhaal aan een stuk doorgelezen.....
FANATSTISCH!!!
wekelijkse of maandelijkse culumn zie ik wel zitten.

groeten uit lissabon....
 
Art, alle lof...

Dit moet wel het meest geweldige vliegverhaal zijn dat ik ooit gelezen heb!

Als je nog meer van die verhalen hebt, moet je ze bundelen en uitgeven, daar kan je volgens mij meer mee verdienen dan met vliegen zelf....;)

Ik blijf dit forum volgen voor eventuele nieuwe verhalen...
 
Art, man. Het is Art zoals je het beschrijft.

De wijze waarop e.e.a. werd beschreven heeft me een nat oog opgeleverd. Als je dit aan hollywood vertelt, vinden ze het te ver gezocht om in een film op te nemen.

Het is inderdaad een feest om te lezen en mijn geluk was, dat het ook in één ruk door kon.

Fantastisch. Helemaal top. Ik heb daar in die buurt ook veel gevlogen en kan me dus helemaal indenken hoe het eruit moet hebben gezien!

Cheers

Windshear, ... vlak voor de barn.
:grijns:
 
Whauw, wat een verhaal, niets anders dan complimenten, man je moet je beroep er van maken . Ik heb het in 1 adem uitgelezen.

absoluut top !!!!!!!!!!!!!!!!!

en ook ik zat met vochtige ogen.....
 
Ik heb het verhaal net nog een keer gelezen. Het blijft top.

Er zit alleen 1 maar... aan. Ik ben eens gaan zoeken wat de FAA/NTSB er exact bij hadden geschreven. Maar ondanks dat ik alle ongelukken van 1980-1990 er in Kansas eens bij had gepakt, kon ik nog steeds deze bizarre vlucht niet traceren.


Windshear... ook in de databases van de ntsb?
 
@ windshear

Klopt, heb het zelf in January uit curiositeit ook vergeefs geprobeerd terug te vinden.
Was er zelf niet meer bij toen de FAA kwam kijken maar heb de dag erna via een telefoontje met "Eyes" gehoord hoe een en ander was opgelost. Vandaar.

Cheers
Art
 
Naar mijn idee moet je dit soort verhalen niet proberen te traceren. Gewoon geloven of niet.

Mag er nog iets een beetje mysterieus blijven in deze wereld?!
 
Precies ! Het hoeft niet waar te zijn, als het maar vermakelijk is !!!
 
Ik probeerde ook niet om de detective achter een verhaal te spelen, maar was gewoon benieuwd hoe de FAA hier mee om was gegaan. Thats all. :passed:

Ik heb het verhaal nu al drie keer in het geheel gelezen en moet constateren dat ik geen mooier verhaal ken dat dit. Ik geloof ome Art dat de FAA/NTSB fouten maakt... Daar weet ik ook alles van........

Cheers

WS
 
Lees het verhaal nu voor het eerst, circa een jaar na publishing date.... Geniaal. Zag het helemaal voor m'n ogen afspelen...
 
Art bedankt

Art bedankt

Kon het niet laten. Het is de mooiste post op dit forum.. Het waren opnieuw vermakelijke minuten; ook met kennis van de afloop.

Groet
Ws
 
Windshear, bedankt voor het trappen tegen dit topic. Had het verhaal nog nooit gelezen.

Art, mocht U dit nog lezen, bedankt voor het prachtige verhaal! It made my day.. Heb gelijk contact opgenomen met een vliegschool in de buurt om eens wat Piper Cub te gaan vliegen.

U bent een inspiratie voor velen! Bedankt hiervoor.
 
Hetzelfde hier. Geweldig verhaal, verteld in stijl. Nu nog een boekje met Art's verhalen op de plank tussen die van Richard Bach!
Dankjewel Art!
 
Ik heb hem ook nog maar eens gelezen. Echt een geweldig verhaal. Ik weet zeker dat ART's boeken goed zouden verkopen als die ooit geschreven/uitgegeven gaan worden!

Nogmaals bedankt voor uw verhaal ART, dit soort verhalen maken dit forum echt kleurrijk en leerzaam!
 
Dit topic verdient met recht de ondertitel ‘Leesplezier’. Geweldig, wat een ‘penmansart’!

Ben meteen maar eens op zoek gegaan naar nog wat van deze leesplezierige bijdragen van de hand van Art:

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3344
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=8680
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=8682
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=10003

Bevinden zich her en der trouwens ook zeer lezenswaardige reacties bij.

Het is me wel duidelijk dat Art eveneens alle Bommelboeken op de plank heeft staan én heeft gelezen: ‘Ik voel dat heel fijn aan’ :biertje:

Voor geïnteresseerden: het laatste Bommelavontuur verscheen weliswaar in 1986 maar veel van de thema’s die zijn geestesvader (Marten Toonder) erin aanpakte zijn nog altijd actueel.

In ieder geval is het duidelijk dat er hier op het forum veel interesse bestaat voor de avonturen van Art. Hij tart weliswaar het noodlot niet meer, maar ik denk zo maar dat hij ook mooi kan verhalen over de vluchten die hij onder meer maakte met ‘the grand dame’: ‘Zeg nu zelf’ :D
 
Back
Top