cv en cover letter via CAE

Hahaha lima-lima toch.... fijne, positieve en goede inhoudelijke reply! Als jij graag 600 euro uitgeeft aan een selectie (inclusief reis en verblijf) waarvan de uitslag niet wordt bepaald door kunde maar andere (financiele) eisen van een maatschappij en waar je vervolgens ook geen feed-back krijgt over waar je eventueel aan moet werken. Be my guest. Persoonlijk kom ik op het moment niet om in het geld en geef ik het dan ook liever eerst uit aan eventuele selecties waar het mijns inziens iets eerlijker aan toe gaat of waar je eventueel gewoon onkostenvergoeding krijgt.
Ik weet niet of het verhaal van de Nederlanders en het meer uitnodigen (en laten betalen) dan nodig is waar is. Dit is wat ik meekrijg vanuit verschillende bronnen en misschien heb ik het helemaal mis. Ik wens je dan ook veel succes met je selectie!

met vriendelijke groet,
 
Ik snap je punt maar zonder investering kom je ZEKER nergens. En het is altijd makkelijk als het je eigen geld niet is maar wat is 600e nou op je totale opleidingskosten?
 
VHet heeft met name met de school te maken, denk ik. Ongeveer 1 keer per 2 maanden, gaat er volgens mij een brief naar CAE global, voor aannames. Daarin staat meestal op voorhand al van welke school ze studenten willen.

Enig idee / gevoel/ geruchten welke scholen meneer Ryan wel en niet wilt hebben?
Of zijn we als hollandsche boeren allemaal al verloren?:confused:
 
@ HVDZ

Ik heb geen idee?? Ik ben net begonnen in september, dus hoor ook maar de verhalen uit de wandelgangen van hier.
Ik hoorde toevallig woensdag van onze ground instructor dat er wel elke maand minstens 3 worden uitgenodigt voor selectie bij RYR.
 
Ik check ook even een roddel:

Heeft iemand met een geldige B737 type rating en ervaring erop enige kans bij Ryanair?

Zo ja, hoe?
 
Zorg dat je ATPL unfrozen krijgt, dan gewoon OCC (operator conversion course) gevolgd door gewone linetraining
 
Nee, geen kans. Op het moment worden er geen ervaren FO's of non type rated Capt.s aangenomen.

Direct Entry Captains alleen met min 500hrs command on type.

FOs alleen via Cadetship.
 
Dat is al jaren zo (iig sinds 2003)
Zoals in andere topics al voorbijgekomen: TQ kopen en geen uren = waardeloos
 
Back
Top