Corendon Dutch Airlines

Bobermo

Member
Hi allemaal,

Heeft er iemand wat meer info over deze club? Salarissen, roosters, moraal en andere noemenswaardige info wordt zeer gewaardeerd!

Mag uiteraard via pm.

Groet Bobermo
 
Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik hoor eigenlijk vrij weinig over deze airline. Wat zijn de groeiplannen? Worden er DECs aangenomen? Op welke voorwaarden? Elke info is welkom.

Groet, PH
 
Ik ben ook erg benieuwd, lijkt me een erg leuke club om voor te werken.
Dhr Van der Heijden heeft in december geloof ik aangegeven de airline te willen verdrievoudigen naar 6 toestellen. Iemand enig idee in hoeveel jaar dat moet gaan gebeuren?
Vorig jaar zijn er geloof ik 6 vliegers aangenomen voor een zomercontract, iemand enig idee of en wanneer er iets staat te gebeuren voor deze zomer?
 
Naar 6 kisten? Betreft dit dan de Nederlandse tak of is het company breed? Enig idee wat voor contracten het betreft (zomer of vast)? Wat is de gemiddelde time to command?

Wel goed nieuws dat er wat beweging in de Nederlandse markt is.
 
Naar 6 kisten? Betreft dit dan de Nederlandse tak of is het company breed? Enig idee wat voor contracten het betreft (zomer of vast)? Wat is de gemiddelde time to command?

Wel goed nieuws dat er wat beweging in de Nederlandse markt is.

Voor zover ik begrijp heeft CD op dit moment 2 vliegtuigen, naar 6 is de verdievoudiging waar ik over heb gelezen. In Turkije staan momenteel geloof ik 10 vliegtuigen maar van dit aantal ben ik niet zeker. Dat implicieert dat het om de Nederlandse vloot gaat.
Snel googlen geeft me deze link http://www.z24.nl/ondernemen/turks-nederlandse-corendon-wil-drie-keer-zoveel-vliegtuigen-519966 maar volgens mij heb ik het op meer sites gelezen.
 
Ik heb vernomen dat ze binnenkort gaan aannemen.

Blijft de vraag staan of iemand iets weet over salarissen, roosters enz..

Anyone:rt:?
 
Ha LL,

Dank je voor de link. Duidelijk verhaal. Ben inderdaad wel benieuwd naar de hoeveelheid aannames en de condities hierbij. Succes voor degene die hierop gaan reageren!
 
Iemand wellicht up-to-date info over het assessment van CND? Ben ook wel benieuwd naar arbeidsvoorwaarden, rooster e.d. Klopt Pilotjobsnetwork een beetje?
PM mag uiteraard
 
Last edited:
Back
Top