Contract vliegopleiding/bank

FOLBERTS

Active member
Stel je bent na veel moeite aangenomen bij een gerenommeerde vliegschool en na enkele weken krijg je het contract in de bus. De bank heeft een presentatie gegeven en je hoeft alleen nog maar te tekenen.

Toch twijfels?

De mogelijkheid bestaat om je contract door een advocaat te laten checken tegen een vast tarief van € 195,- inclusief BTW!

Bij een investering van meer dan € 100.000,- is dat niet onverstandig.

Interesse? Zie http://www.olbertsadvocatuur.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=64
 
En zo wordt de vliegopleiding er weer duurder op!, Serieus mode aan nu.. dan is het die 195 euro zeker waard!
 
Het uurtarief bedraagt € 150,--, exclusief 19% BTW,
Da's net zo duur als een uurtje vliegen...
Volgende keer wat minder oogschaduw voor de website foto Folberts...


Zonder gekheid..goed plan dat contract nakijken.
Kan een hoop ellende schelen.
Een hoop wannabee's zijn toch op financieel gebied/ contracten niet bepaald een ster.
 
Heb je toestemming van de grote baas voor deze gratis reclame?

Zou vooral bij de minder gerenommeerde scholen mijn contract gecheckt willen hebben :biertje:
 
Ik heb Diana van te voren gevraagd of ze bezwaar had tegen een dergelijke post en zulks bleek gelukkig niet het geval.

Ach Folberts is af en toe een beetje moe en dus wordt hij in de wandelgangen ook wel de wasbeer genoemd! ;)
 
Goed idee!
Uit ervaring weet ik dat FOLBERS zowel financieel en als jurist zeer goed onderlegt is dus deze centjes zijn erg goed besteed!
 
Stel je bent na veel moeite aangenomen bij een gerenommeerde vliegschool en na enkele weken krijg je het contract in de bus. De bank heeft een presentatie gegeven en je hoeft alleen nog maar te tekenen.

Toch twijfels?

De mogelijkheid bestaat om je contract door een advocaat te laten checken tegen een vast tarief van € 195,- inclusief BTW!

Bij een investering van meer dan € 100.000,- is dat niet onverstandig.

Interesse? Zie http://www.olbertsadvocatuur.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=64

Moet de vliegschool en/of de bank wel bereid zijn wijzigingen te accepteren in het standaardcontract.

Hier kan nog weleens een probleem voordoen.
 
Moet de vliegschool en/of de bank wel bereid zijn wijzigingen te accepteren in het standaardcontract.

Hier kan nog weleens een probleem voordoen.

dat gaat met aan waarheid grenzende waarschijnlijkheid niet gebeuren. voor de kandidaat die moeilijk gaat lopen doen tien anderen. :duh:
 
De smeerlappen van de ING gaven mij destijds wel enige onderhandelingsruimte.
In eerste instantie stond in mijn conctract dat ik NIET onbeperkt boetevrij af kon lossen, toen ik daar moeilijk over begon te doen kwam een ander contract boven tafel waar het wel in stond.
Prima initiatief
 
Back
Top